PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Chcialem sie przywitac

  • 1. Data: 2002-05-03 18:13:14
    Temat: [OT] Chcialem sie przywitac
    Od: Y...@d...aip.pl (Michał Cieślicki)

    Od pewnego czasu obserwuje to, co się pisze na tej grupie,
    i chciałbym dołączyć do waszego grona. Wydaje mi się, że
    grzecznie będzie, jeśli się wcześniej przywitam, co właśnie
    chciałem tym postem uczynić :).

    Mam 24 lata i jestem pół studentem - pół pracobiorcą :)

    Witam wszystkich i mam nadzieję, że mój post nie zostanie
    odebrany jako zaśmiecanie grupy.

    --
    yoshi[at]aip.pl --> http://globaleconomy.pl <--
    Wiedza jest nasza twierdza, im wiecej wiemy tym trudniej nas pokonac

  • 2. Data: 2002-05-04 13:47:20
    Temat: Re: [OT] Chcialem sie przywitac
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Mamy nadzieję że będziesz zabierał głoś na forum, Witamy !!!

    Wrangler