PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test osobowosci - praca magisterska

  • 1. Data: 2002-05-03 18:42:00
    Temat: Test osobowosci - praca magisterska
    Od: <n...@i...pl>

    Szanowni Państwo!

    Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej, anonimowej ankiety.

    Link do ankiety:
    http://jm.iq.pl/ankieta.html

    Jej wyniki zostaną wykorzystane w pracy magisterskiej, nad którą
    obecnie pracuję. Dotyczy ona oceny cech osobowości osób
    wykonujących swoją pracę w domu (telepracowników) oraz tych,
    pracujących tradycyjnie w biurach.

    Wypełniając ankietę dowiecie się Państwo, który typ osobowości (lub
    kombinację typów osobowości) reprezentujecie - CHOLERYKA,
    MELANCHOLIKA, FLEGMATYKA czy SANGWINIKA. Będziecie
    Państwo mogli również zapoznać się z krótkim opisem zalet i wad
    reprezentowanej osobowości.

    Proszę o przesłanie ankiety swoim znajomym lub współpracownikom.

    Dziękuję
    Aneta Zych

  • 2. Data: 2002-05-04 06:57:08
    Temat: Re: Test osobowosci - praca magisterska
    Od: No Name <v...@w...pl>

    n...@i...pl wrote:

> [...]
    > obecnie pracuję. Dotyczy ona oceny cech osobowości osób
    > wykonujących swoją pracę w domu (telepracowników) oraz tych,

    O ile dobrze rozumiem będziesz póbowała udowodnić, że istnieje związek
    pomiędzy typem osobowości, a wykonywaną pracą. Ja bardziej przychylam
    się do opinii, że wybór pracy jest przypadkowy - sądzę, że i ty uzyskasz
    wyniki potwierdzające tę tezę. Świadomego wyboru wykonywanego zajęcia (a
    może podświadomego) dokonują jedynie nieliczni pracobiorcy, większość
    pracodawców i wszyscy oszuści. Kolejność nie jest przypadkowa.

    Życzę powodzenia:

    Dogbert, Evil HR Manager

  • 3. Data: 2002-05-04 08:31:20
    Od: "Piotr" <a...@p...onet.pl>

    Kurde, seems jestem melancholikiem z przewagą negatywnych cech. Przy
    okazji-proszę o kompetentne źródła n/t treningu osobowości:)

  • 4. Data: 2002-05-04 08:53:56
    Od: <n...@i...pl>

> [...]
    > może podświadomego) dokonują jedynie nieliczni pracobiorcy, większość
    > pracodawców i wszyscy oszuści. Kolejność nie jest przypadkowa.

    Moja praca skierowana jest w stronę badania predyspozycji osobowościowych
    telepracowników - wg mnie jeden z tych czterech typów osobowości powinien być
    dominującym wśród osób pracujących w domu (ma ku temu odpowiednie
    predyspozycje). Dla porównania badam również osoby pracujące tradycyjnie w
    biurze. Zobaczymy, co pokażą badania :-)

    Pozdrawiam
    Aneta

  • 5. Data: 2002-05-04 17:27:08
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 3 May 2002 20:42:00 +0200, <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    >reprezentowanej osobowości.
    >
    >Proszę o przesłanie ankiety swoim znajomym lub współpracownikom.

    Hum ciekawe jak zapewnisz reprezentatywnosc grupy badanej ? Bo IMHO
    praktycznie nic nie wiadomo o tej grupie. Jesli jest tak jak mysle to
    wynik badan bedzie takim samym nonsensem jak badania "amerykanskich
    naukowcow" (zaczyna mi to przypominac "badania radzieckich naukowcow")
    udowadniajace ze szampan idzie szybciej do glowy niz wodka albo ze
    taka albo taka dieta jest zdrowa dla czlowieka bo np. przebadano 500
    amerykan z bostonu (czyli glownie rudych bladolicych potomkow
    irlandczykow).

    Jesli mialoby to cokolwiek oznaczac to konieczne jest badanie norwegow
    szwedow, wlochow pakistanczykow, egipcjan itd itp. Nie tylko typ
    osobowosci bedzie wplywal na czy sie ktos nadaje do tego lub nie (np
    kultura, zwyczaje). Innymi slowy odpowiedz ktora uzyskasz bedzie
    ograniczona tylko do tej grupy spoleczenstwa ktora przepytasz i bedzie
    ciezko udowodnic ze sie bedzie ja dalo rozciagnac na inne grupy.

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-05-05 12:59:41
    Od: "Praca" <w...@i...pl>

> [...]
    > MELANCHOLIKA, FLEGMATYKA czy SANGWINIKA. Będziecie
    > Państwo mogli również zapoznać się z krótkim opisem zalet i wad

    Wypelnilam ankiete i nie dowiedzialam sie ktory typ osobowosci reprezentuje.
    Szkoda

    pozdr.
    Han

    - - - - - - - - - - - - -
    Oferta wspolpracy
    www.hwcw.prv.pl
    - - - - - - - - - - - - -

  • 7. Data: 2002-05-05 17:01:57
    Od: "Andrzej Dmoch" <A...@b...com>

    Calkowicie sie zgadzam. Sam kiedys takie badanko robilem (tylko temat byl
    duzo oryginalniejszy). Problem w tym, ze Ty NAPRAWDE CHESZ OPIERAC WYNIKI
    SWOJEJ PRACY MAGISTERSKIEJ NA TAK TOTALNIE NIEPROFESJONALNYM
    BADANIU?????!!!!!

    Sluchaj, co to za uczelnia? Kto jest Twoim promotorem?

    Ech, ta Polska czasow Millera...

    AnD

  • 8. Data: 2002-05-06 11:20:38
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

    Chyba cos ten test jest niedopracowany.
    Otoz dowiaduje sie z niego, ze jestem zarazem:
    1. Introwertykiem i ekstrawertykiem,
    2. Czlowiekiem czynu, myslicielem i obserwatorem
    3. Pesymista i optymista.

    Czyzbym byl schizofrenikiem? :))))

    **************************************
    Flegmatyk
    Liczba punktów: 13

    Introwertyk / Obserwator / Pesymista

    Najlepszy w:
    roli mediatora i przywracającego zgodę
    burzliwych sytuacjach, kiedy potrzebny jest uspokajający uścisk dłoni
    rutynowych zajęciach, które innym mogą wydawać się nudne

    Choleryk
    Liczba punktów: 10

    Ekstrawertyk / Człowiek czynu / Optymista

    Najlepszy w:
    pracach wymagających szybkich decyzji
    sprawach, gdzie jest potrzebne natychmiastowe działanie uwieńczone
    rezultatem
    dziedzinach wymagających silnej konktroli i autorytetu

    Melancholik
    Liczba punktów: 10

    Introwertyk / Myśliciel / Pesymista

    Najlepszy w:
    zajmowaniu się szczegółami i dogłębnym myśleniu
    prowadzeniu notatek, robieniu wykresów i diagramów
    analizowaniu problemów zbyt trudnych dla innych

  • 9. Data: 2002-05-06 16:40:39
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Sun, 5 May 2002 19:01:57 +0200, "Andrzej Dmoch"
    <A...@b...com> wrote:

> [...]
    >BADANIU?????!!!!!
    >
    >Sluchaj, co to za uczelnia? Kto jest Twoim promotorem?

    Juz wiem jakie powinno byc pytanie na ktore ta ankieta bedzie
    poprawnie odpowiadala.
    Jaki typ czlowieka bedacego uzytkownikiem sieci wypelni ankiete jesli
    sie go poprosi na polskiej grupie dyskusyjnej dotyczacej pracy.
    :))

    Przy kazdym zestawieniu trzeba pamietac co dane cyferki oznaczaja bo
    jak sie o tym zapomni to wychodza kwiatki.

    Pzdr
    Limfo
    ps. trzezwy stosunek do cyferek zawdzieczam memu fizykowi, jakze on
    nas wtedy cwiczyl i za to mu teraz dziekuje.

  • 10. Data: 2002-05-09 17:09:44
    Od: Basia <b...@w...pl>

    Tadeusz Kowalski wrote:

> [...]
    > Otoz dowiaduje sie z niego, ze jestem zarazem:
    > 1. Introwertykiem i ekstrawertykiem,
    > 2. Czlowiekiem czynu, myslicielem i obserwatorem

    Witam,

    Wcale się nie dziwię, że jesteś nieco zdziwiony wynikiem. Ja nie jestem
    specjalistą w dziedzinie psychologii, ale troszkę się tym interesowałam
    i wiesz co, pojąć nie mogę, jak ta debilna teoria o typach osobowiści
    wciąż ma tylu wielbicieli.

    A na marginesie, określenie schizofrenia też jest nieco mylące.

    Pozdrawiam,

    Basia