PracaGrupypl.praca.dyskusjepowrot do Polski › Odp: powrot do Polski
    From: "CyberBob" <-...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: powrot do Polski
    Date: Fri, 16 May 2003 15:42:12 +0200

    znalazłeś robote:

    Ostatnia Wyborcza, strona 31
    " Nasz klient - krajowy llider w branży energetycznej poszukuje kandydatow
    na dwa stanowiska w Projekcie Wdrozenia Zintegrowanego Systemu Zarzadzania."
    /kierownik projektu i jego zastepca.

    Ogloszenie puscil bigram.pl
    nr ref: AO/KPSZ/1205 i AO/KPSZ-2/1205

    Po wymaganiach wnioskuje że rozchodzi sie o dużą kasę. Ja póki co spełniam 2
    na 45: jestem zaangażowany i dyspozycyjny :)

    Pisz na priv gdybys potrzebowal wiecej informacji.

    Użytkownik <i...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...