PracaGrupypl.praca.dyskusjeochrona danych osobowych › Odp: ochrona danych osobowych
    From: "Mystery Me" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: ochrona danych osobowych
    Date: Wed, 12 Mar 2003 09:25:09 +0100

    1. Data urodzenia. Wiekszosc pracodawcow ma okreslone wymagania co do wieku
    a nikt nie bedzie chcial tracic czasu aby zaprosic Cie w ciemno.
    2. Imie i nazwisko - to chyba oczywiste. A co gdybys Ty otrzymal informacje
    z cyklu "mam dla Ciebie prace, ale w jakiej firmie i na jakim stanowisku
    dowiesz sie jak sie do mnie pofatygujesz". Kontakt mailowy to równiez rodzaj
    komunikacji a w komunikacji podstwowa sprawa jest wiarygodnosc rozmowcy,
    zreszta co tu duzo sie rozpisywac - kultura wymaga aby sie przedstawic.
    3. Miejsce zamieszkania rowniez moze byc wazne. Z prostej przyczyny -
    bardziej atrakcyjny jest pracownik mieszkajacy w promieniu nie wiekszym niz
    20 km od siedziby .. z przyczyn oczywistych ktorych chyba nie musze
    wyjasniac.

    Reasumujac. Tez uznalabym Cie za niepowaznego kandydata. Byc moze Twoja
    postawa jest przyczyna dla ktorej nadal jestes bezrobotny...

    Pozdr
    Mirage

    Użytkownik ferrytek <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4l92s$bl9$...@n...news.tpi.pl...