PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy młoda osoba może sporo zzarobić?

  • 1. Data: 2002-10-30 14:41:17
    Temat: Odp: czy młoda osoba może sporo zzarobić?
    Od: "Howk" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Mam 18 lat jeszcze nie ukończyłem szkoły średniej. Oj jakiegoś czasu myśle
    > pracy poza szkołą.ZZpowodu konfliktu z moimi rodzicami mam zamia się od
    nich
    > wyprowadzić.Jak zarobić na utzymanie bez porzucenia szkoły? czy w naszyh
    > warunkach jest to możliwe?

    Np. w agencji towarzyskiej można sporo zarobić i wykształcenie nie jest
    wymagane.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-31 13:04:16
    Temat: czy młoda osoba może sporo zzarobić?
    Od: s...@p...onet.pl

    Mam 18 lat jeszcze nie ukończyłem szkoły średniej. Oj jakiegoś czasu myśle o

  • 3. Data: 2002-10-31 13:46:38
    Temat: Re: czy młoda osoba może sporo zzarobić?
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > wyprowadzić.Jak zarobić na utzymanie bez porzucenia szkoły? czy w naszyh

    Oczywiście, że jest możliwe, ale musisz napisać nam w jakim "fachu" jesteś dobry.
    Jakim językiem
    obcym biegle sie posługujesz?

    mer

  • 4. Data: 2002-11-01 12:10:06
    Od: "crom" <c...@u...pl>

    > Mam 18 lat jeszcze nie ukończyłem szkoły średniej.
    ocen swoja znajomosc jezykow obcych, wyksztalcenia i umiejetnosci

    > Oj jakiegoś czasu myśle o pracy poza szkołą
    bardzo dobry pomysl, po studiach bedzie jak znalazl duze doswiadczenie

    >.ZZpowodu konfliktu z moimi rodzicami mam zamia się od nich wyprowadzić
    jak kazdy w wieku kilkunastu lat popadalem w nieustanne konflikty ze
    "staruszkami" (faktycznie meczaca sytuacja, roznice zdan, itp.), cos wiem na
    ten temat, mysle, ze za wczesnie probujesz, ale jesli juz to np. mi wyjazd
    na studia (z dala od domu) dobrze zrobil, docenilem rodzicow, obie strony
    zrozumialy ile dla siebie znacza i teraz stosunki sa idealne, nie pal
    "mostow"

    .Jak zarobić na utzymanie bez porzucenia szkoły? czy w naszyh
    > warunkach jest to możliwe?
    zastanow sie co mozesz robic / co umiesz, jesli niewiele, to ucz sie i
    jednoczesnie staraj sie o prace, ktora kazdy moze robic, moze jako
    sprzedawca w sklepie na druga zmiane po szkole, pizzeria, itp.
    (usamodzielnij sie czesciowo, moze rodzice to docenia i obejdzie sie bez
    wyprowadzania), a w miedzyczasie inwestuj w siebie - jezyk ang., skoncz
    szkole srednia, pozniej studia w kierunku, ktory Cie pociaga,
    kursy/certyfikaty cenione na rynku zwiazane z kierunkiem studiow, to
    zaprocentuje w przyszlosci... pozniej zapytaj "ile mloda osoba moze zarobic"
    lub "czy w ogole znajdzie prace"

    pozdr.,
    crom