PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest z delegacją?

  • 1. Data: 2002-10-30 10:44:37
    Temat: jak to jest z delegacją?
    Od: "Karos" <k...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów,

    chciałam się zapytać jak to jest z delegacją. Ile mi sie należy za delegacje
    krajową? Firma pokrywa koszty przejazdów, a oprócz tego ile mi się należy
    pieniędzy?
    A jeśli zjem obiad w restauracji i wezmę za to rachunek czy wtedy nie należy
    mi się jeszcze dieta?
    Proszę Was o informacje na ten temat.

    Pozdrawiam

    Karolina

  • 2. Data: 2002-10-30 17:48:07
    Temat: Re: jak to jest z delegacją?
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Karos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniędzy?
    > A jeśli zjem obiad w restauracji i wezmę za to rachunek czy wtedy nie

    z tego co pamietam u nas wyglada to tak: firma zwraca Ci koszt przejazdu
    (zwykle za okazaniem "papierka"= biletu, jesli tego wymagania nie ma to
    pracownicy "korzystaja" jadac np. osobowym czy pospiechem a wykazujac kwote
    z expresu czy Intercity:) plus ryczalt na przejazdy komunikacja miejska
    (jakies grosze, 3.50 zl na osobe?), plus jesli jestes na delegacji powyzej 8
    (?) godzin wredy przysluguje Ci dieta, z tym ze przy 8 godzinach byly to
    jakies procenty, pelna dieta chyba po 10 godzinach. Glowy nie daje. w kazdym
    razie u nas dieta przyslugiwala niezaleznie od tego czy na obiad poszedles
    do restauracji czy do budki z hamburgerami ;))

    Asiek

  • 3. Data: 2002-11-03 01:29:02
    Od: "agulha" <a...@N...gazeta.pl>

    W mojej dotychczasowej firmie było tak: zwrot kosztów podróży (taxi, pociąg)
    za zwrotem biletów/rachunków. Jedzenie: ALBO dieta, ALBO rachunki z knajp.
    Dieta: stawki urzędowe, czyli śmieszne. DO 12 godzin w delegacji [licząc od
    wyjazdu pociągu z miasta] - 9,50, powyżej 12 - 19 zł.

  • 4. Data: 2002-11-03 08:26:52
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

> [...]
    > pieniędzy?
    > A jeśli zjem obiad w restauracji i wezmę za to rachunek czy wtedy nie

    U mnie w firmie jest to tak, firma pokrywa koszty dojazdu (pociag, autobus)
    za okazaniem kwitka, czyli biletu oczywiscie, tak samo jest z hotelem, (w
    fakturze nazwa towaru: doba hotelowa - o co jest w dobie to wiemy tylko my
    i obsluga hotelu z ktora sie "dogadalismy" ... lozko, 10 piwek,
    sniadanko...) oraz wyplacane mamy diety, dieta to 19zl za dzien pobytu w
    delegacji, dodatkowo za kazda rozpoczeta dobe podrozy sluzbowej przysluguje
    20% diety (3,80zl) jezeli pracownik nie odbywa podrozy sluzbowej samochodem
    (prywatnym lub sluzbowym). Kwota jest pokryciem kosztow dojazdu srodkami
    komunikacji miejskiej. Czyli reasumujac w gotowce z takiej delegacji idzie
    wyciagnac 22,80zl (+dobrze sie zabawic...). Wiem, ze to moze malo, ale
    znajac obecny rynek pracy, naprawde ciesze sie z tego co mam!

    Pozdrawiam,

    --
    t*o*m*a*i*