PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpółka cywilna - POMOCY!!! › Odp: Spółka cywilna - POMOCY!!!
    From: "Sting" <s...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Spółka cywilna - POMOCY!!!
    Date: Sun, 6 Oct 2002 16:57:59 +0200

    > Niekoniecznie. Sam wybierasz Urząd gdzie rejestrujesz. Jeśli spółka
    > będzie prowadziła działalność w mieście X, to zarejestrujcie sie np. w
    > mieście X. Ja jestem oficjalnie zameldowany gdzie indziej, a wpis do
    > ewidencji dokonałem w Zabrzu. Być może możesz też w miejscu
    > zamieszkania, ale ja bym nie kombinował, tylko zarejestrował
    > wszystkich wspólników w mieście, gdzie ma być siedziba główna SC.
    >
    > BTW: Rejestracja SC niczym się nie różni od dawnych czasów, poza
    > wielokrotnym (x ilość współników) wpisem. Potem w US, GUSie i ZUSie
    > załatwiasz po staremu i nadal jest SC.

    Dzięki za odpowiedź, mam jeszcze pytanko, bo nigdy nie rejestrowałem :)
    Jesli będziemy razemw tym samym mieście się rejestrować, to jak to jest?
    Każdy wspólnik rejestruje się osobno ale wpisuje tę sama nazwe firmy i dane
    firmy, i wtedy będzie to spółka? Czy najpierw osobno się rejestruje a
    później jeszcze razem jakis inny dokument?
    I jeszcze czy w US, GUSIE I ZUSIE także trzeba osobno wypełniać formularze
    czy to juz razem ??