PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpółka cywilna - POMOCY!!! › Re: Spółka cywilna - POMOCY!!!
  • Data: 2002-10-06 13:05:17
    Temat: Re: Spółka cywilna - POMOCY!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 5 Oct 2002 22:12:02 +0200), "Sting"
    <s...@l...pl> był(a) napisał(a):

    >Witam!
    >Mam takie pytainie,chcialbym zarejestrować spółke cywilną (2osoby) ale nie
    >do końca wiem jak to zobić, bo czytałem że każda osoba osobno musi
    >zarejestrowaćć działalnośc gospodarczą, z tym że każda osoba mieszka w innym
    >mieście!!!
    >To co mamy w dwóch różbych miastach sie zarejestrować i wyjdzie z tego
    >spółka ???

    Niekoniecznie. Sam wybierasz Urząd gdzie rejestrujesz. Jeśli spółka
    będzie prowadziła działalność w mieście X, to zarejestrujcie sie np. w
    mieście X. Ja jestem oficjalnie zameldowany gdzie indziej, a wpis do
    ewidencji dokonałem w Zabrzu. Być może możesz też w miejscu
    zamieszkania, ale ja bym nie kombinował, tylko zarejestrował
    wszystkich wspólników w mieście, gdzie ma być siedziba główna SC.

    BTW: Rejestracja SC niczym się nie różni od dawnych czasów, poza
    wielokrotnym (x ilość współników) wpisem. Potem w US, GUSie i ZUSie
    załatwiasz po staremu i nadal jest SC.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert