PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG

  • 71. Data: 2003-06-30 20:34:38
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "KK" <m...@n...wp.pl> writes:

    > I znowu muszę się z Toba niezgodzić. Słyszałaś że wygląd zewnętrezny też
    > jest ważny, już w jakimś stopniu poznajemy pracodawcę. A tak nigdy nie wiemy
    > cz rozmawiamy z 15 latkiem w sprawie pracy czy z realną osobą reprezentującą
    > lepszą lub gorszą firmę. Rozmowa przez net to nie jest dobra forma
    > zaprezentowania się i niezbyt odpowiednia. Wiesz jakoś skojarzyłoby mi się

    rozmowa przez NET (internet) czy przez gadu-gadu?

    bo wiesz, to sa dwie rozne rzeczy.

    w GG byle kto moze sie podac za byle kogo;

    w momencie wysylania maila dosc trudno jest podrobic naglowek z
    firmowego adresu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 72. Data: 2003-06-30 20:50:51
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, że była. Zaznaczyłaś na początku tej rozmowy, że zamierzasz
    > ją upublicznić? Nie wnikam w to, że proponujący pracę zachował się
    > mało profesjonalnie próbując rekrutować przez GG. Natomiast Ty
    > zachowałaś się po prostu niekulturalnie ujawniając treść
    > prywatnej rozmowy tutaj.

    Masz w 100% racje.
    Co prawda profesjonalizm Pana Pawla pozostawia troche do
    zyczenia, ale publikowanie prywantej rozmowy bez zgody
    wspolrozmowcy jest naruszeniem dobr osobistych. Tym bardziej
    iz podala dane pozwalajace zidentyfikowac rozmowce.

    Kompletny brak kultury i profesjonalizmu ze strony Pani Izy.

    FX

  • 73. Data: 2003-06-30 20:55:46
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Służbowa.

    Nie do konca. Rozmowa slozbowa to rozmowa gdzie dwie
    osoby reprezentuja stanowiska slozbowe. W tym przypadku
    nie bylas osoba wystepujaca sluzbowo gdyz nie reprezentowalas
    stanowiska slozbowego a osobe prywatna ubiegajaca sie o prace.
    Choc mozna tu polemizowac to i tak bede obstawal przy swoim.

    IMHO zle zrobilas i nie masz odwagi sie do tego przyznac.
    IMO naruszylas dobra osobiste pana Pawla i tajemnice korespondencji.

    A reszta to juz sprawa indywidualnego poczucia tego co mozna a czego
    nie nalezy.

    FX

  • 74. Data: 2003-07-01 13:49:16
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    się

    W takim razie mam pytanie:
    jesli rozmowa kwalifikacyjna ma kilka etapow a poszczegolne sprowadzaja sie
    do uzupelniania informacji w CV, odpowiedzi na pytania testowe, rozpoznawcze
    to chcielibyście jeździć kilka razy 400 lub wiecej km? Ja uwazam ze po co
    taki szukajacy ma wydawac kilkadziesiat zlowych i tracic czas jesli mozna
    cos zalatwic zdalnie. Oczywiscie bez rozmowy osobistej sie nie obejdzie ale
    to na koncu.

    > w GG byle kto moze sie podac za byle kogo;
    Tak samo jak dajac ogloszenie np: na praca oferowana. Nigdy nic nie wiadomo.
    Zreszta pamietajcie ze pracodawca ryzykuje wiecej. On rozmawia z kilkoma lub
    kilkunastoma jak nie wiecej osobami. Oni tez moga sciemniac. To dziala w 2
    strony.

    > w momencie wysylania maila dosc trudno jest podrobic naglowek z
    > firmowego adresu.

    Co do podrabiania i podszywania sie to maila tez mozna. Dla chcacego nic
    trudnego.
    Wydaje mi sie nawet ze latwiej. Pamietaj ze programy Windowsowe nie
    autoryzuja hasla poczty przy wysylaniu i nie kieruja jej przez serwer
    hostingowy. Tak samo jak wirusy moga sobie dobrac przypadkowych nadawcow.

    Alicja

  • 75. Data: 2003-07-01 22:12:12
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Alicja write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of wto, 01 lip 2003 at 13:49 GMT

    >Co do podrabiania i podszywania sie to maila tez mozna. Dla chcacego nic
    >trudnego.

    hint: podpisy cyfrowe. Zarówno w poczcie jak i w świecie IM.

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | I am Fudd of Borg. Allwight... Pwepare to be assimiwated |

  • 76. Data: 2003-07-03 12:26:32
    Temat: Odp: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> w wiadomości do grup dyskus
    yjnych napisał:bdg3mt$bso$...@a...sgh.waw.pl...

    > http://www.e-gsm.pl/s1.php3?id=onas
    >
    > Rozmowa kwalifikacyjna przez Gadu-Gadu zakrawa na żart. Publikowanie
    > prywatnej rozmowy tu również nie za dobrze świadczy o szukającej
    > pracy.
    >
    > --
    > FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello

    > A tak poza tym to dziś jest mój 10343 dzień życia, sprawność
    > intelektualna 45.8%, psychiczna 62.3% a fizyczna -94.2% :-)
    > http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ - polska wersja quizu dla nerdów

    Anthony de Mello THE BEST :)
    Ja jestem owcą i Ty jesteś moją wełną.
    Andrzej

  • 77. Data: 2003-07-03 12:28:32
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> w wiadomości do grup dyskus
    yjnych napisał:bdhbos$j73$...@a...sgh.waw.pl...

> [...]
    > Wiele osób oferujących pracę pewnie po takim zachowaniu
    > podziękowałoby Ci za współpracę na wstępie.

    Straszne.
    I do konca zycia przez to nie znalazlabys pracy ;)
    Zawsze zostaja radia samochodowe, albo puszki po piwie ;)

    Andrzej.

  • 78. Data: 2003-07-03 12:29:09
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Laczek <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdhept$6bp$...@a...news.tpi.pl...

    > Czlowieku ales ty drazliwy! Co tu niekulturalnego i po co ktokolwiek ma tu
    > podawac nazwisko? To jest grupa duskusyjna, moge tu nawet napisac ANONIM
    OWO
    > i jakkolwiek zechce, ze po takim tekscie jestes dla mnie leszczem, i co?
    >
    > Pozdrowionka

    leszczem , conajmniej barowym leszczem jest ;)

  • 79. Data: 2003-07-11 23:28:19
    Od: "Mario" <m...@o...pl>

    Amon wrote:
    {ciach}