PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG

  • 31. Data: 2003-06-27 12:06:41
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Laczek <z...@p...onet.pl> wrote:
    > Chyba kpisz sobie czlowieku, co to ma do rzeczy? O takich rzeczach powinni w
    > telewizji mowic, cytowac, takie postawy trzeba niszczyc, bo rynek pracy juz
    > popsuty calkiem sie zawali.

    To ma to rzeczy anonimowy człowieku (braki w kulturze dostrzegalne
    na wstępie), że nie ujawnia się rozmów prywatnych. Rynek pracy się
    zawali nie z winy pracodawców, tylko z winy przepisów, polityków,
    podatków i ogólnej degrengolady w tym kraju. Na pewno nie z winy
    tego chłopaka z tego wortalu.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10343 dzień życia, sprawność

  • 32. Data: 2003-06-27 12:17:55
    Temat: Re:
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Iza <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> napisał(a):

    > Czesc
    >
    > Zachęcam do zapoznania się z treścią rozmowy kwalifikacyjnej, jaka miała
    > miejsce dzisiaj na Gadu-Gadu - niezły ubaw, a niektóre teksty po prostu
    > powalają na kolana...

    Ten facet to ewidentnie jakiś cwaniak, który pod pretekstem obietnicy
    zatrudnienia chciał od ciebie wyłudzić za darmo jakieś teksty. Jak się
    okazało, że nie dajesz się nabrac na takie numery, to facetowi od razu
    wyszła słoma z butów, jak zaczął ci na końcu po chamsku wmawiać, że rzekomo
    nie masz doświadczenia, podczas gdy ty je masz.

    Nie każda rozmowa kwalifikacyjna musi się kończyć sukcesem, ale na ogół się
    mówi grzecznie " dziękujemy, do widzenia" i już. A tutaj facet popisał się
    głupotą.

  • 33. Data: 2003-06-27 12:24:14
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jasne, ja nie bronię tego kolesia-rekrutującego, ale czy Iza była wg
    Ciebie
    > przygotowana do tej rozmowy? nie maiła pojęcia o tym serwisie. IMO nie
    > przygotowała sie żadna ze stron

    Cos w tym jest, chociaz z drugiej strony ona miala racje, nie da sie tak do
    konca w ciagu 15 min zapoznac z serwisem, na to jest potrzebnych kilka dni,
    zeby obserwowac zmiany.

    > i słusznie, ale i pracodawca chce coś zwykle wiedziec i reguły zazwyczaj

    > takie, że to on pierwszy zadaje pytania

    Problem w tym, ze zadawal pytania na ktore odpowiedzi powinien byl znac.

    Ogolnie uwazam, ze ta rozmowa duzo mowi o pracodawcy, zwlaszcza jego
    podejscie do pytan o wynagrodzenie jak rowniez proba wyludzenia gotowych
    materialow. Uwazam, ze o sposobie pisania mozna wywnioskowac z materialow
    juz napisanych. nie trzeba koniecznie tworzyc czegos na zyczenie i za darmo.

    Ech... ogolnie mnie to zirytowalo :)

    Kania

  • 34. Data: 2003-06-27 12:36:45
    Temat: Odp: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik <p...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > Jak nie prywatna to jaka?
    Służbowa.
    Iza

  • 35. Data: 2003-06-27 12:39:19
    Od: "womiej" <w...@w...pl>

    > Z osoba powazna (nie taka jak Pani) jestem umowiony dzis na spotkanie w
    > sprawie podjecia pracy. Mam nadzieje, ze pokaze Pani tego posta swojemu
    > przyszlemu pracodawcowi, ciekawe jak on na ten nie profesjonalizm
    zaaraguje.
    Mam nadzieję że Pan również pokaże tego "posta" swojemu przyszłemu poważnemu
    pracownikowi. Ttylko żeby drzwi nie rozwalił uciekając ...
    Womiej

  • 36. Data: 2003-06-27 12:42:37
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik Kania <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdhd0s$dkc$...@n...onet.pl...

> [...]
    do
    > konca w ciagu 15 min zapoznac z serwisem, na to jest potrzebnych kilka
    Zwłaszcza, że w ogłoszeniu nie było mowy o tym, w jakiego rodzaju
    wydawnictwie (serwis internetowy/gazet itp.) jest to praca. O tym, że to ma
    być e-gsm.pl, dowiedziałam się na GG dopiero. A wcześniej również nie
    zetknęłam się z tym serwisem.

    Iza

  • 37. Data: 2003-06-27 12:56:41
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, że była. Zaznaczyłaś na początku tej rozmowy, że zamierzasz
    > ją upublicznić? Nie wnikam w to, że proponujący pracę zachował się
    > mało profesjonalnie próbując rekrutować przez GG. Natomiast Ty
    > zachowałaś się po prostu niekulturalnie ujawniając treść
    > prywatnej rozmowy tutaj. Szkoda, że nie masz odwagi podać
    > swojego nazwiska (w przeciwieństwie do osoby pracodawcy).
    > Wiele osób oferujących pracę pewnie po takim zachowaniu
    > podziękowałoby Ci za współpracę na wstępie.

    Czlowieku ales ty drazliwy! Co tu niekulturalnego i po co ktokolwiek ma tu
    podawac nazwisko? To jest grupa duskusyjna, moge tu nawet napisac ANONIMOWO
    i jakkolwiek zechce, ze po takim tekscie jestes dla mnie leszczem, i co?

    Pozdrowionka

  • 38. Data: 2003-06-27 12:59:05
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > zawali nie z winy pracodawców, tylko z winy przepisów, polityków,
    > podatków i ogólnej degrengolady w tym kraju. Na pewno nie z winy

    Wiesz gdzie mam twoje kulturalnie zapisane imie i nazwisko? Czy to jakas
    netykieta poslugiwac sie xywka? CO w tym zlego? Kim ty jestes zeby innych
    kultury uczyc i jakies rewolucje na usenecie wprowadzac?
    Ale jazda!

  • 39. Data: 2003-06-27 12:59:59
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    pracodawcowi powiadasz ;) ???????

  • 40. Data: 2003-06-27 13:06:05
    Od: r...@r...pl

    > Oczywiście, że była. Zaznaczyłaś na początku tej rozmowy, że zamierzasz
    > ją upublicznić?

    Ciekawe, czy Michnik poinformowal Rywina...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl