PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Date: Fri, 27 Jun 2003 14:24:14 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@62.233.230.114

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bdh9md$m07$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jasne, ja nie bronię tego kolesia-rekrutującego, ale czy Iza była wg
    Ciebie
    > przygotowana do tej rozmowy? nie maiła pojęcia o tym serwisie. IMO nie
    > przygotowała sie żadna ze stron

    Cos w tym jest, chociaz z drugiej strony ona miala racje, nie da sie tak do
    konca w ciagu 15 min zapoznac z serwisem, na to jest potrzebnych kilka dni,
    zeby obserwowac zmiany.

    > i słusznie, ale i pracodawca chce coś zwykle wiedziec i reguły zazwyczaj

    > takie, że to on pierwszy zadaje pytania

    Problem w tym, ze zadawal pytania na ktore odpowiedzi powinien byl znac.

    Ogolnie uwazam, ze ta rozmowa duzo mowi o pracodawcy, zwlaszcza jego
    podejscie do pytan o wynagrodzenie jak rowniez proba wyludzenia gotowych
    materialow. Uwazam, ze o sposobie pisania mozna wywnioskowac z materialow
    juz napisanych. nie trzeba koniecznie tworzyc czegos na zyczenie i za darmo.

    Ech... ogolnie mnie to zirytowalo :)

    Kania