PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ministerstwie

  • 1. Data: 2003-05-06 11:35:29
    Temat: Praca w ministerstwie
    Od: "SS" <s...@p...pl>

    Czy ktoś z was orientuje się jak zdobyć pracę w ministerstwie (np. finansów
    lub gospodarki)? Czy tego typu instytucje też dają ogłoszenia, czy też temat
    jest załatwiany na podstawie znajomości?
    Ile mniej więcej mogą zarabiać ludzie w ministerstwie na specjalistycznym
    stanowisku znacznie gorzej czy podobnie jak w prywatnych przedsiębiorstwach?

    SS

  • 2. Data: 2003-05-06 11:46:49
    Temat: Re: Praca w ministerstwie
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile mniej więcej mogą zarabiać ludzie w ministerstwie na specjalistycznym
    > stanowisku znacznie gorzej czy podobnie jak w prywatnych

    ministerstwa i wszystkie tego typu urzedy maja obowiazek wystawiac
    ogloszenia w biuletynie sluzby cywilnej (www.usc.gov.pl)
    jesli prace uda sie dostac trzeba zdac egzamin na pracownika sluzby cywilnej
    zazwyczaj urzad taki kieruje na kurs przygotowawczy i egzamin
    egzamin jest warunkiem koniecznym zeby dostac umowe na czas nieokreslony
    jesli go nie zdasz nie przedluza umowy
    zeby zostac specjalista trzeba miec ten egzamin i jakis czas pracy w sluzbie
    cywilnej niestety nie wiem ale z tego co sie orientuje ministerstwa placa
    specjalistom calkiem niezle

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2003-05-06 12:16:41
    Od: "SS" <s...@p...pl>

    dzieki za wyczerpujaca odpowiedz
    Seb

  • 4. Data: 2003-05-06 13:26:37
    Temat: Odp: Praca w ministerstwie
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Użytkownik SS <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b986na$i1$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    przedsiębiorstwach?

    > SS
    >
    > Kilkadziesiąt razy próbowałam załapać się na jakieś stanowisko w
    ministerstwie i niestety lipa. Tam jedynie układy i znajomości mogą pomóc
    albo niesamowite szczęście. Ministerstwa ogłaszają się w Biuletynie urzędu
    służby cywilnej gdzie są wszystkie dane na temat ofert pracy. Co do płacy to
    z tego co się zorientowałam będąc na praktykach to średnia pensja to jakieś
    od1000- 2400 zł w zależności od ministerstwa rzecz jasna w MF i MR sa
    najwyższe pensje ok 1800 dla specjalisty wyższe są tylko dla tych z długim
    stażem i na wyższych stanowiskach. Moja rada jak chcesz konkretnie zarabiać
    to nie szukaj w budżetówce.

    Aga

  • 5. Data: 2003-05-06 13:29:17
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > najwyższe pensje ok 1800 dla specjalisty wyższe są tylko dla tych z długim
    > stażem i na wyższych stanowiskach. Moja rada jak chcesz konkretnie

    hmm... generalnie tak jest ze zazwyczaj pracy sie nie dostaje od razu
    w sluzbie cywilnej zeby byc rozpatrywanym trzeba spelnic wszystkie warunki
    bardzo dokladnie i tak np. jesli jest napisane minimum dwa lata pracy to
    jesli masz 1 rok i 10 miesiecy to cie nie beda rozpatrywac
    a z tym szczesciem... chyba wszedzie trzeba je miec
    moj maz szukal dosc dlugo pracy i w prywatnych przedsiebiorstwach i
    panstwowych znalazl ja wlasnie w ministerstwie i musze przyznac ze zarabia
    calkiem sympatycznie a i posada jest bardziej pewna niz w prywatnym
    przedsiebiorstwie

    Gosia

  • 6. Data: 2003-05-06 15:05:58
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    W przypływie natchnienia _Gosiaczek_ pisze:

> [...]
    > panstwowych znalazl ja wlasnie w ministerstwie i musze przyznac ze zarabia
    > calkiem sympatycznie a i posada jest bardziej pewna niz w prywatnym

    To niech wielkie szczescie sprzyja Twojemu mezowi :)
    Ja tam ciagle wierze, ze uda mi sie pracowac w budzetowce.
    Pozdrawiam
    Elfka
    | Elfy sa wsrod nas |
    -------------------

  • 7. Data: 2003-05-06 15:50:20
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Elfka <k...@g...pl.nospam> wrote:
    > Ja tam ciagle wierze, ze uda mi sie pracowac w budzetowce.

    Wstydziłabyś się :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10291 dzień życia, sprawność

  • 8. Data: 2003-05-06 17:11:18
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    W przypływie natchnienia _Dariusz Jaworski_ pisze:

    > Wstydziłabyś się :)

    Wstydze sie :)

    Pozdrawiam
    Elfka

    | Elfy sa wsrod nas |
    -------------------

  • 9. Data: 2003-05-06 19:43:14
    Od: "Beata" <a...@w...pl>

    Na stronie www.pracuj.pl co jakiś czas ukazują się ogłoszenia dot. pracy w
    ministerstwach. Na pewno część stanowisk jest już zarezerwowanych:), ale
    czasami można dostać zaproszenie na rozmowę. Firmy państwowe mają obowiązek
    ogłaszania wolnych miejsc pracy.

    Beata

  • 10. Data: 2003-05-07 06:19:57
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Beata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ministerstwach. Na pewno część stanowisk jest już zarezerwowanych:), ale
    > czasami można dostać zaproszenie na rozmowę. Firmy państwowe mają

    Jest obowiazek przetagow itp :-))) ale zasada jest jedna. Pierszenstwo maja
    najlepsi z terenu, potem znajomi, 1-2% z naboru aby sie nikt nie przyczepil
    (oczywiscie do znajomych). Dlatego w zyciu trzeba miec szczescie.
    pozdrawiam
    Irek