PracaGrupypl.praca.dyskusje › RP-7 zwlekają z wypisaniem - jest jakiś bat ?

  • 1. Data: 2003-05-06 11:46:09
    Temat: RP-7 zwlekają z wypisaniem - jest jakiś bat ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Witam !

    Wielokrotnie zwracała sie moja żona do pewnej szkoły, w której pracowała
    jako księgowa (okres kilku miesięcy po niedostaniu się na studia) o
    wypełnienie druku RP-7, za każdym razem nikt nie daje odpowiedzi i
    lekceważy. Rozmowy telefoniczne nic nie dają. Pracodawca próbuje tłumaczyć,
    że nie ma u nich dokumentu o zakonczeniu umowy, jest tylko o przyjeciu żony
    do pracy. Załatwiamy sprawę już od 2002 roku.
    Jest jakiś paragraf, którym mogę sie podeprzeć i np. wysłac ponownie prosbe
    listem poleconym za potwierdzeniem odbioru i zażadać przysłania dokumentu w
    okreslonym czasie ? Co robić w przypadku kolejnego braku reakcji. Dochodzą
    jakieś jeszcze niejasności, że może po odejściu żony ze stanowiska ktoś
    bezprawnie pobierał jej pensję. I teraz sie boi, żeby to nie wyszło na jaw,
    czy co ? Co robić, poradźcie.

    --
    POZDRAWIAM - Arjano

  • 2. Data: 2003-05-06 12:10:11
    Temat: Re: RP-7 zwlekają z wypisaniem - jest jakiś bat ?
    Od: "madziasz" <m...@b...gnet.pl>

> [...]
    > jakieś jeszcze niejasności, że może po odejściu żony ze stanowiska ktoś
    > bezprawnie pobierał jej pensję. I teraz sie boi, żeby to nie wyszło na

    właśnie - chętnie się również dowiem; mam podobny problem....

    madziasz

  • 3. Data: 2003-05-06 13:49:00
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > właśnie - chętnie się również dowiem; mam podobny problem....

    moze art.217-220 KPA ??

    Jean

  • 4. Data: 2003-05-07 06:49:24
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>