PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w ministerstwie › Re: Praca w ministerstwie
    From: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w ministerstwie
    Date: Tue, 06 May 2003 13:29:17 GMT

    > ministerstwie i niestety lipa. Tam jedynie układy i znajomości mogą pomóc
    > albo niesamowite szczęście. Ministerstwa ogłaszają się w Biuletynie urzędu
    > służby cywilnej gdzie są wszystkie dane na temat ofert pracy. Co do płacy
    > z tego co się zorientowałam będąc na praktykach to średnia pensja to
    jakieś
    > od1000- 2400 zł w zależności od ministerstwa rzecz jasna w MF i MR sa
    > najwyższe pensje ok 1800 dla specjalisty wyższe są tylko dla tych z długim
    > stażem i na wyższych stanowiskach. Moja rada jak chcesz konkretnie
    zarabiać
> [...]

    hmm... generalnie tak jest ze zazwyczaj pracy sie nie dostaje od razu
    w sluzbie cywilnej zeby byc rozpatrywanym trzeba spelnic wszystkie warunki
    bardzo dokladnie i tak np. jesli jest napisane minimum dwa lata pracy to
    jesli masz 1 rok i 10 miesiecy to cie nie beda rozpatrywac
    a z tym szczesciem... chyba wszedzie trzeba je miec
    moj maz szukal dosc dlugo pracy i w prywatnych przedsiebiorstwach i
    panstwowych znalazl ja wlasnie w ministerstwie i musze przyznac ze zarabia
    calkiem sympatycznie a i posada jest bardziej pewna niz w prywatnym
    przedsiebiorstwie

    Gosia