PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Odp: Odp: Umiejętności sekretarek.
    From: "Siara" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Odp: Umiejętności sekretarek.
    Date: Sat, 28 Jun 2003 21:47:42 +0200

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych t...

    > to nie sa drobiazgi.
    > to jest cos, co w polaczeniu z twoja wlasna ocena twoich umiejetnosci
    > swiadczy o tobie.
    > i swiadczy zle, podobnie jak czlek, ktory chwali sie, ze jest
    > znakomitym kierowca a jezdzi jak ostatnia lajza i silnik mu co chwila
    > gasnie na swiatlach...

    Nie mam problemów ani z wordem ani innymi składnikami offica. Przyznaję, że
    CV powinno być napisane tak, jak najlepiej się umie. Faktycznie z jednej
    strony są to drobiazgi ale z drugiej dają obraz całości.

    Osoba która naprawdę nie potrafi obsługiwać worda nie powinna się też
    chwalić jego znajomością - też fakt (zwracam honor panu Pawłowi)

    Apropo tłumaczeń, że na zajęciach nie było, to żadna wymówka - chciałem
    tylko zwrócić uwagę że za naukę tego zapłaciłem i mimo tego nie mam
    możliwości! A książeczkę się wzięło i się douczyło, bo było mi to potrzebne!
    I nie czekam aż przyjdzie ktoś i sam mi wszystko da!

    A moja ocena własnych umiejętności w kwestii pracy na w/w pakiecie jest
    wysoka i jestem w stanie udowodnić, że nie mam problemów z wordem, spacjami
    i przecinkami! Z prowadzeniem samochodu też!
    Realnie patrzę na to co umiem a czego nie i na tej podstawie oceniam swoje
    możliwości. I nie chwale się czymś czego nie umiem!

    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl