PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie... › Odp: Jakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie...
  • Data: 2003-04-08 11:37:29
    Temat: Odp: Jakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie...
    Od: "irek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W Norwegii od srednio 120 - 180 koron za godz. w zależności od kwalifikacji
    i stażu pracy, a także, a może przede wszystkim od zajmowanego stanowiska
    Pracujesz 2 tyg po 12 godz dziennie ( z przerwami na posiłki) a potem
    wracasz i masz 3 tyg wolnego.
    Jak jest taka możliwośc ,a z reguły jest, możesz pracować 3 tyg a 2 tyg mieć
    wolnego i wtedy zarobisz więcej ( placa tylko i wylacznie za rzeczywisty
    czas pracy) .
    Za wyżywienie jak i samolot na platformę nic nie płacisz.
    Oczywiście stawki , które podałem są to stawki przed opodatkowaniem ( z tego
    co pamietam chyba 20 % podatek przy tej skali zarobkow, ale glowy to sobie
    uciac nie dam).
    Poza tym z tego co wiem to zarobki są dużo niższe w wypadku zatrudnienia
    poprzez jakas agencje, badz innego posrednika, ale to chyba zrozumiale.
    Nieprawdą jest natomiast , ze przyjmuja do pracy kazdego co sie do nich
    zglosi i nie trzeba miec zadnych kwalifikacji ( uwazaj na takie ogloszenia
    bo to zwykle oszustwa )
    to tyle co mi przyszlo do glowy :)

    pozdr
    Irek