PracaGrupypl.praca.dyskusje › FunWorld...niewiarygodny bzdet...

  • 21. Data: 2002-09-24 18:27:54
    Temat: Re: FunWorld...niewiarygodny bzdet... - tak to dziala
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@n...pl (mer) wrote in <amqa9d$inv$2@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >Glupota jest nieuleczalna i dlatego miedzy innymi mamy premiera Millera,

    Nie ta grupa na takie rozwazania, a tym bardziej na twory Twojego
    niewyparzonego jezora.

    W.

  • 22. Data: 2002-09-24 19:27:52
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    b-a-rt wrote:

    > Opisany przez Ciebie scenariusz pasuje w 100% do tego co przezylem w
    > niedziele....:))
    >
    > Ludzie nie dajcie sie w to wciagac !!!
    >
    > b-a-rt

    Szkoda jednak, ze sa tacy, ktorzy majac nadzieje na szybki zarobek,
    placa takie ogromne sumy, a pozniej nici z kasy (procentu), bo nie moga
    znalezc podobnych im naiwniakow. Jak dotad nie zauwazylam, zeby
    ktokolwiek zadowolony byl z dzialania tego typu PIRAMID i wzbogacal sie
    na nich. A moze jednak niedowidze ???

    pozdrawiam,
    Cass

  • 23. Data: 2002-09-24 20:11:59
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > Nie ta grupa na takie rozwazania, a tym bardziej na twory Twojego
    > niewyparzonego jezora.

    Nie wiem o czym mówisz.
    Czy na pewno nie ta grupa?
    A czym jeżeli nie głupotą jest wykładanie kasy za obietnice jakiejś zyskownej pracy w
    chałupnictwie
    czy innym funworldzie?
    Gdzie zauwazyłeś mój "niewyparzony jezor"??? .

  • 24. Data: 2002-09-24 20:43:16
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@n...pl (mer) wrote in <amqh47$5o7$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >Nie wiem o czym mówisz.
    >Czy na pewno nie ta grupa?

    Zgadzam sie z tym, co piszesz o Funworld czy innych przedsiewzieciach tego
    typu. Ale w jakim celu robisz polityczne wycieczki z szanowanym przez wielu
    Premierem w roli glownej ?

    W.

  • 25. Data: 2002-09-24 21:59:51
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Panowie nie kloccie sie. !!!

    b-a-rt

  • 26. Data: 2002-09-25 05:48:32
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > Zgadzam sie z tym, co piszesz o Funworld czy innych przedsiewzieciach tego
    > typu. Ale w jakim celu robisz polityczne wycieczki z szanowanym przez wielu
    > Premierem w roli glownej ?

    Podałem tylko różne przykłady czystej głupoty.
    A moim zdaniem należy do niej również wybór do rządzenia krajem ludzi z kręgu SLD.
    Darzenie premiera szacunkiem przez część współobywateli, absolutnie mi nie
    przeszkadza w logicznym
    myśleniu.

  • 27. Data: 2002-09-25 09:09:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

    > Zgadzam sie z tym, co piszesz o Funworld czy innych przedsiewzieciach tego
    > typu. Ale w jakim celu robisz polityczne wycieczki z szanowanym przez wielu
    > Premierem w roli glownej ?

    Szanowanym przez wielu głupców? Bo to doskonały przykład.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2002-09-25 12:26:41
    Temat: Odp: FunWorld...niewiarygodny bzdet... - tak to dziala
    Od: "Howk" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:9...@8...50.49.6...
> [...]
    >
    > Zgadzam sie z tym, co piszesz o Funworld czy innych przedsiewzieciach tego
    > typu. Ale w jakim celu robisz polityczne wycieczki z szanowanym przez

    Szanowany chyba przez koleżków z własnej ekipy bo im fajne BMW pokupował :))
    Normalni ludzie wieszają psy na ludziach jego pokroju.

    pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-10-03 12:03:17
    Temat: Re: FunWorld...niewiarygodny bzdet...
    Od: Jan Artysiewicz <y...@j...biatel.signum.pl>

    W artykule <3...@w...pl>, b-a-rt napisał(a):

    ....[ciach].....

    chyba ci ta sekta zaszkodziła bo nadużywasz kropki

    --
    Jan Artysiewicz
    yohan<at>a3.pl

  • 30. Data: 2002-10-07 11:30:32
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    nie moge znalesc calego watku ale tez bylam na funworldzie :-)

    niezle sie ubawilem :-)
    szkoda ze nie mialem kamery! jak bym nagral wszytko to bym mi z TVN kupili
    kasete chyba za kilka tys zł :-)