PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Odp: Ciąża = zwolnienie ???
    From: "G." <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Ciąża = zwolnienie ???
    Date: Tue, 29 Jan 2002 07:39:18 +0100

    Użytkownik gienia <a...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a33p38$g6v$...@n...natned.com.pl...
    > A czy ten pracownik byl w ciazy;-) owszem mozna zwolnic pracownika bez
    > wypowiedzenia jezeli przebywa na chorobowym okresliny czas - reguluja to
    > inne przepisy KP. Jak widzisz kobiete w ciazy mozna zwolnic tylko "w razie
    > ogłoszenia upadłości lub likwidacji pracodawcy."
    >
    > pozdr.
    > Agnieszka

    Niestety te dwie pracownice byly w ciazy. Gdy sie o tym dowiedzialy to fruu
    na chorobowe (wystawione przez ginekologa), oczywiscie zawiadamiajac od razu
    o przyczynie choroby, czyli ciazy swojego szefa. A ten w te pedy doprawnika
    po porade prawna i po szesciu miesiacach je zwolnil, powolujac sie na
    przepis o mozliwosci zwolnienia pracownika bedacego 6 miesiecy na
    chorobowym. Wydaje mi sie, ze ten prawnik jest jakis "troszeczke"
    niedouczony.

    G.