PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biznesplan do szkoly

  • 1. Data: 2003-03-18 19:55:00
    Temat: Biznesplan do szkoly
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Witam!

    Otoz szczytym planem z nowego przedmiotu w szkole jest napisanie
    biznesplanu, no i mam do tego wszystkie materialy, ale brakuje mi
    ciekawych pomyslow. Prosze tylko o nie. Jakie firmy mozna by zalozyc,
    lub wogole, jesli moglibyscie podac jakies ciekawe zajecia.

    Z gory dziekuje za pomoc, i pozdrawiam.

    --
    Piotr 'Phoenix' Turkowski
    :: p...@w...pl; GG: #924132

  • 2. Data: 2003-03-22 18:52:32
    Temat: Odp: Biznesplan do szkoly
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    pytanie tylko czy firma ma przynosic zyski czy jest to zadanie raczej
    ćwiczebne...
    bo jeśli ma przynosić zyski to ja poproszę o kilka takich
    biznesplanów(założe se parę firm - a co się będe szczypał ;-) )

    Jeśli zadanie jest łatwiejsze to załóż sobie firme produkującą guziki i po
    sprawie..

    Jeśli wciąż masz wątpliwości to zastanów się na co jest duży popyt lub mała
    podaż(a najlepiej jedno i drugie)........albo załóż pub w centrum Warszawy(w
    biznesplanie nie uwzględniasz haraczy , więc firma będzie rentowna jeśli
    tylko znajdziesz "tanie"miejsce.

    michał, co firmy jeszcze nie założył ;-) ale biznesplana pisał(szkoła
    latania na paralotniach)

  • 3. Data: 2003-03-23 09:06:30
    Temat: Re: Odp: Biznesplan do szkoly
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    [cut]

    Straciłem już nadzieję, że mi ktokolwiek odpisze.. :-) a jednak.

    No wiec nie ma to byc jakis wymyslny bizesplan, po prostu cos dobrego.
    To nie ma byc tez firma, ktora trzeba pozniej zalozyc, ale np mozna by
    napisac biznesplan pod firme, ktora juz jest i zarabia i po sprawie,
    tylko ze ja mieszkam w miescie z 10.000 ludnosci, i chcialem sie
    dowiedziec jakie sa duze intersy w wiekszych miastach :-)

    Pozdrawiam serdecznie.