PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdejście za porozumieniem stron - help › Odejście za porozumieniem stron - help
    From: "Tomi" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odejście za porozumieniem stron - help
    Date: Wed, 12 May 2004 07:52:00 +0200

    Witam!

    Mam pytanko. Pracuję w firmie ponad 3 lata. Z tego, co wiem obowiązuje mnie
    3 miesięczny okres wypowiedzenia. Jest to jednak "kula u nogi". Nikt z
    potencjalnych pracodawców nie będzie na mnie czekał aż tyle czasu. W związku
    z powyższym moje pytanie: jak to obejść? Wiem, że można za porozumieniem
    stron, ale jak to się nie uda, to co? Zależy mi bardzo na zmianie pracy. Co
    mam w tej sytuacji zrobić? Wziąć urlop bezpłatny? Po prostu mam serdecznie
    dosyć mojego obecnego pracodawcy, poradźcie co robić?

    Pozdrawiam, Tom.