PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obsługa techniczna konferencji - ile się płaci?

  • 1. Data: 2004-06-25 15:30:24
    Temat: Obsługa techniczna konferencji - ile się płaci?
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś z grupowiczów orientuje się może jakie są stawki za obsługę sprzętu
    wizualnego podczas konferencji?

    Praca polega na zbieraniu od prelegentów materiałów (głownie prezentacje w
    PowerPoincie, ale też slajdy, nagrania video itp) oraz pilnowanie żeby były
    prawidłowo wyświetlane (ustawianie ostrości, przegrywanie plików do
    komputera i temu podobne) i ewentualnie zmianie slajdów.

    W sumie żadne mecyje, ale zasugerowani przez szefostwo ludzie wołają 70 i 60
    zł za godzinę "na rękę". Dla mnie, jak za ściśle techniczna pracę wydaje
    się to dużo, ale nie mam żadnego doświadczenia w zlecaniu takich usług więc
    może znajdzie się ktoś bardziej doświadczony.

    Z góry dzięki za wszelkie informacje

    Paweł

  • 2. Data: 2004-06-25 16:28:23
    Temat: Re: Obsługa techniczna konferencji - ile się płaci?
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    więc
    > może znajdzie się ktoś bardziej doświadczony.

    Chyba prościej będzie jeśli każdy z mówców będzie sam wyświetlał swoje
    pliki.
    Trzeba tylko zadbać o to, aby wszystko było wgrane w jeden komp i tyle.

    Pozdr
    kw1618

  • 3. Data: 2004-06-25 16:51:09
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2004-06-25 17:30:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Pawel A.* skreślił te oto słowa:

> [...]
    > się to dużo, ale nie mam żadnego doświadczenia w zlecaniu takich usług więc
    > może znajdzie się ktoś bardziej doświadczony.

    It depends.
    Dwa lata temu, w Poznaniu, w jednym z 'centrów konferencyjnych', istaniał
    przymus zapłacenia takiemu 'technicznemu', jeśli się wynajmowało salę i
    chciało oczywiscie wyświetlac rózne rzeczy. Wtedy to było 100 zł netto za
    godzinę.
    Ale to byłokuriozalne miejsce, bo się okazało np, ze jesli chcę się miec
    właczone swiatło na sali - to trzeba tez wynając innego technicznego pana,
    zeby właczał i wyłaczał to swiatło - jedyne 150 zł :]

    Jeśli nie jesteście zmuszeni do wynajęcia takiego technicznego przez
    'organ' wynajmujący salę to zróbcie tak jak napisał Krzysztof. I albo
    wykładowcy sami beda sobie wyswietlac, albo posadzcie do komputera jakąs
    sekretarkę.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 4. Data: 2004-06-28 07:08:53
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Dzieki za odpowiedź i przepraszam, że tak późno się odzywam.

> [...]
    > 'organ' wynajmujący salę to zróbcie tak jak napisał Krzysztof. I albo
    > wykładowcy sami beda sobie wyswietlac, albo posadzcie do komputera jakąs

    Do konkretnych stawek nie zmuszeni nie jesteśmy - sala, którą wynajmujemy
    jest "łysa" tak, że cały sprzęt jest nasz. Niestety facet, który normalnie
    jest za niego odpowiedzialny miał wypadek a wszyscy inni "umoczeni są" w
    inne zajęcia , tak, że jednak dodatkowa osoba byłaby potrzebna. Zostawienie
    sprawy w rękach prelegentów raczej nie wchodzi w grę bo ok połowa z nich
    jest przekonana, że to jest poniżej ich godności i radośnie potem "obniosą"
    nas jako organizatorów.
    Osobiście chciałem wynająć jakiegoś studenta, i liczyłem, że koszty uda sie
    zmieścić w 30- 40 PLN "na rękę" (to i tak wychodziło ponad 1000 zł za 3 i
    trochę dnia). Nistety szefostwo zasugereowało swoich ludzi. Pytam o stawki
    bo formalnie decyzja nalezy do mnie, a nie jestem pewny czy opłaca się,
    narażać na konflikt z bezpośrenim przełożonym.
    Pozdrawiam
    Paweł