PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do anglii na dowodzie osobistym ??

  • 1. Data: 2004-06-25 16:53:01
    Temat: Do anglii na dowodzie osobistym ??
    Od: beny <m...@w...pl>

    Witam !!

    Jestem w nastepujacej sytuacji. W ciagu najblizszego tygodnia zamierzam
    wyjechac do Anglii -> Szkocji (4 osoby - samochod).
    Czy uda mi sie tam wjechac na NOWY dowod osobisty ? Moj paszport
    niestety traci waznosc za okolo miesiac, a nie zdazylem zadbac o
    wyrobienie nowego. Dodatkowo w paszporcie jest inny adres zamieszkania
    niz w dowodzie (przeprowadzka - inny adres - to samo miasto). Posiadam
    za to aktualna karte sudencka ISIC (pomoze ?), no i niestety stare prawo
    jazdy - takze z nieaktualnym adresem....
    Prosze o konkretna odpowiedz, osoby ktora po wejsciu Polski do UE
    wjechala do anglii na dowod osobisty, badz zna sie na rzeczy. Slyszalem
    juz rozne opinie, a wypadkowa zawsze byla "moze". Nie chcialbym zostac
    na lodzie przed granica (wszyscy kumple maja oprocz dowodow takze
    aktualny paszport).
    To jak bedzie dam rade ?
    pozdr. i dziekuje za pomoc.
    Beny

  • 2. Data: 2004-06-25 17:57:06
    Temat: Re: Do anglii na dowodzie osobistym ??
    Od: beny <m...@w...pl>

> [...]
    > wyrobienie nowego. Dodatkowo w paszporcie jest inny adres zamieszkania
    > niz w dowodzie (przeprowadzka - inny adres - to samo miasto).
    sorry, w paszporcie nie ma adresu zamieszkania....
    tak czy tak, wjade czy nie ?

  • 3. Data: 2004-06-25 21:16:27
    Od: "Jakub Czaplicki" <U...@p...onet.pl>

    > tak czy tak, wjade czy nie ?

    http://www.sg.gov.pl/poradnik/index.asp?id=17
    http://www.sg.gov.pl/poradnik/index.asp?id=17&roz=11
    4

    ponadto :

    http://www.britishembassy.pl/index.php?id=409&plik=9
    82

    "Poznaj zasady zanim zdecydujesz, czy wyjechac do pracy w Wielkiej
    Brytanii". Rzad brytyjski zainaugurowal nowa kampanie informacyjna dla osób
    planujacych podjac prace na terenie Zjednoczonego Królestwa. Aby uzyskac
    wiecej informacji mozna skorzystac z bezplatnej goracej linii: 0800 133 229.

    --
    pzdr.
    -jcz-

  • 4. Data: 2004-06-27 08:37:12
    Od: "mib" <c...@t...sa>

    Wlasnie wrócilem z Londynu, bez problemu wjazd i wyjazd na dowód !