PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obrotni poszukiwani -- propozycja

  • 21. Data: 2005-09-05 10:15:55
    Temat: Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Immona wrote:
    [...]
    > Czestochowa. Przekaze im Twoje namiary, Tobie ich, zadzwonie do nich i
    > pogadam bardziej konkretnie, co jest potrzebne itd., ale to w
    > poniedzialek lub pozniej w tygodniu. Jestem dosc wyczerpana i na
    > razie oddaje sie na newsach odpoczynkowi :)

    Z ciekawości, bo pochodzę z tego miasta,
    podaj mi namiary na tę organizację.

  • 22. Data: 2005-09-05 10:21:18
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > Pardon, ale nie widzialam jeszcze na oczy rynku, na ktorym nie ma
    > zbytu na kompletnie nic ;) A wychowalam sie w dosc zapadlej dziurze
    > nad morzem. Tam tez rynek istnial.

    Takie wycięcie z kontekstu moich słów umieściło mnie na liście fatalistów, co
    nie widzą rynku na nic, nigdzie i nigdy ;-)
    Rynek oczywiście jakiś zawsze można znaleźć, ale umiejętność wypełniania PIT-5
    czy VAT-7 nie załatwi sprawy rynku zbytu. Moim zdaniem najpierw musi być ten
    rynek, możliwość sprzedaży, a papierkologia to rzecz wtórna.
    Dlatego najpierw gdy chcesz założyć oddział firmy w obcym kraju najpierw
    zastanawiasz się, czy to ma sens, czy to się tam sprzeda, a nie zaczynasz od
    tego jakie tam są przepisy, stawki podatku itp.

  • 23. Data: 2005-09-05 13:43:03
    Od: "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl>

    Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Immona wrote:
    > [...]
    >
    > Z ciekawości, bo pochodzę z tego miasta,
    > podaj mi namiary na tę organizację.

    Arcybiskupi Komitet Wsparcia Bezrobotnych w Czestochowie.

    I.

  • 24. Data: 2005-09-05 16:02:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Mir [5 Sep 2005 12:21:18 +0200]:

    > Moim zdaniem najpierw musi być ten rynek, możliwość sprzedaży

    No ale rynek NA COS jest wszedzie. Tylko trzeba wykombinowac
    na co konkretnie jest akurat tu...

    > Dlatego najpierw gdy chcesz założyć oddział firmy w obcym
    > kraju najpierw zastanawiasz się, czy to ma sens, czy to się
    > tam sprzeda, a nie zaczynasz od tego jakie tam są przepisy,
    > stawki podatku itp.

    No, na stawki podatku i warunki otworzenia to zapewniam Cie,
    ze sie cholernie zwraca uwage i to owszem, na samym poczatku.
    Natomiast sytuacja jest ciut inna, bo jesli masz konkretny
    produkt to potrzebujesz rynku wlasnie na niego. A tu nie masz
    jeszcze produktu i wybierasz go pod katem rynku. Dlatego tez
    bardziej Cie interesuja formalnosci.

    Kira