PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najlepszy system MLM na świecie

  • 1. Data: 2005-08-31 12:06:45
    Temat: Najlepszy system MLM na świecie
    Od: "news.tpi.pl" <a...@o...pl>

    Najlepszy system MLM na świecie! To nie jest klikanie na banery czy reklamy.
    Nie musisz spędzać nieograniczonej ilości czasu przy komputerze. Wystarczy
    30 minut, by zaiwestować w swoją przyszłość. Nie wierzysz? Możesz już
    żałować, że nie spróbowałeś wzbogacić się o niebanalne 15 000 zł....Napisz
    do mnie na adres: m...@o...pl, prześlę Ci więcej informacjii na ten
    temat. To nie boli ani nie kosztuje- nie zmarnuj swojej szansy.

  • 2. Data: 2005-08-31 12:16:24
    Temat: Re: Najlepszy system MLM na świecie
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do mnie na adres: <TU BYŁ MAIL>, prześlę Ci więcej informacjii na ten
    > temat. To nie boli ani nie kosztuje- nie zmarnuj swojej szansy.

    Skoro to tak wspaniały bussiness to zachowaj go dla siebie.... łącznie z
    tymi 15 tys (razy tyle - ile osób się nie zgłosi.) - to ci powinno dać taką
    sumę że zły bill gates to przy tobie zwykły drobny łachmyta bez grosza przy
    duszy :) Więc co ty tu jeszcze robisz zamias siedzieć na Kanarach ? :)

    W porty tego typu no na alt.pl.frajerzy :)

    A tak wogóle to do psyhiatry.... a nie do ludzi....

    kantor

  • 3. Data: 2005-08-31 12:18:17
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> napisał w wiadomości
    > W porty tego typu no na alt.pl.frajerzy :)

    A posty tego typu - miało być.... Wrrr... ależ się zdenerwowałe. Głupota
    ludzka mnie drażni niemiłosiernie. Chyba ustawię mailbombera na ten
    popieprzony adres.

    kantor

  • 4. Data: 2005-08-31 12:18:54
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    news.tpi.pl napisał(a):
    > Najlepszy system MLM na świecie!

    Generalnie MLM ssie, więc to nie tak trudno być najlepszym na świecie.

    > To nie jest klikanie na banery czy reklamy.

    Ekstra, a co to jest?

    > Nie musisz spędzać nieograniczonej ilości czasu przy komputerze.

    Wiem, przecież czas jaki mogę spędzić przy komputerze *jest* ograniczony
    długością mego życia, prawda?

    Wystarczy
    > 30 minut, by zaiwestować w swoją przyszłość.

    Mogę też zainwestować niecałą minutę i 1,25.

    > Nie wierzysz?

    Że 30 min. wystarczy na _jakieś_ zainwestowanie w przyszłość?
    Na peweno, ale że to będzie efektywne zainwestowania? Jeśli nie lotto
    (or something - wymagające jednak poza czasem również nakładów
    finansowych) to nie bardzo.

    Możesz już
    > żałować, że nie spróbowałeś wzbogacić się o niebanalne 15 000 zł

    Ty już spróbowałaś i teraz z dobrego serca chcesz się podzielić ze
    wszystkimi wiedzą jak w 30 min zarobić 15k?
    Jesteś aniołem.

    ....Napisz

    Iii, kiepski adres, gdybyś po @ miała chociaż xlaski.pl... a tak...

    > prześlę Ci więcej informacjii na ten
    > temat.

    Dlaczego nie tutaj i teraz?

    > To nie boli ani nie kosztuje

    I tam, jak coś nie kosztuje to znaczy, że jest nic nie warte. No chyba,
    że jest dobrem z natury wolnym...
    Enyłej, to chyba Eco napisał gdzieś, że jeśli ktoś oferuje ci wspaniały
    beznakładowy interes to należy wołać policję.

    - nie zmarnuj swojej szansy.

    No nie zmarnowałem.

    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-08-31 12:47:20
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Enyłej, to chyba Eco napisał gdzieś, że jeśli ktoś oferuje ci wspaniały
    > beznakładowy interes to należy wołać policję.

    Zgadza się. ECO - "Zapiski na pudełku od zapałek." Ale rozdziału nie
    pamiętam - jednak pewnie coś w stylu "Jak zrobić złoty interes." :)

    Pozdrawiam
    kantor