PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obnizona podstawa ZUS - mozna sie umowic?

  • 11. Data: 2005-02-24 23:24:40
    Temat: Re: Obnizona podstawa ZUS - mozna sie umowic?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 24 Feb 2005 21:30:35 +0100, Wieslaw Lubas
    <v...@m...put.poznan.pl> zakodował:

    >skreslac, zeby nie losowac, oto jest pytanie... I ja wiem ktora partia
    >nie kocha obowiazkowych ubezpieczen i innych dyrdymalow.

    I dzięki takiemu antymarketingowi UPR ma problemy z wejściem do
    parlamentu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2005-02-25 00:35:30
    Od: "T.Omasz" <k...@a...pl>

    <v...@m...put.poznan.pl> napisał:

    > Hmm nieobce mi to uczucie. Ale uparty jestem. Bede chodzil. Ale jak
    > skreslac, zeby nie losowac, oto jest pytanie... I ja wiem ktora partia
    > nie kocha obowiazkowych ubezpieczen i innych dyrdymalow. Problem jest
    > ten, ze ona ma male szanse wejsc do parlamentu... Sprobujemy. W razie co
    > zawsze mozna zaglosowac nogami i placic podatki w ojro czy innych
    > funtach szterlingach albo US jenach ;-)

    Jedź gdzie chcesz, za 15 lat nawet na stacji Wostok bedziesz w juanach
    płacił podatki.

    --
    T.Omasz

  • 13. Data: 2005-02-25 13:27:41
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Wieslaw Lubas w news:cvldhf$akh$1@opal.icpnet.pl napisał(a):

    > ja wiem ktora partia nie kocha obowiazkowych ubezpieczen
    > i innych dyrdymalow. Problem jest ten, ze ona ma male
    > szanse wejsc do parlamentu...

    Może dlatego nie kocha, bo ma małe szanse na wejście do parlamentu? Odnoszę
    wrażenie, że im ktoś ma mniej władzy tym piękniejsze wizje potrafi tworzyć.
    Gdy ludzie takich poprą i władza przejdzie w ich ręce... okazuje się, że
    wizje sobie, a rzeczywistość sobie. Aby dać jednym, trzeba obciąć drugim. Z
    pustego przecie i Salomon nie naleje.

    pozdrawiam
    Greg