PracaGrupypl.praca.dyskusjeObjetosc CV a jego czytelnosc › Re: Objetosc CV a jego czytelnosc
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Objetosc CV a jego czytelnosc
    Date: Sat, 9 Dec 2006 07:46:17 +0000 (UTC)

    Dnia 8 Dec 2006 19:18:45 -0800, u...@g...pl <u...@g...pl>
    w <1...@l...googlegroups.c
    om> napisał:

    > Jak masz co tam napisać to pewnie że może być trzy i cztery. Co to
    > ma za znaczenie ile stron ma CV, ważne żeby tam była prawda. Ktoś

    Oczywiście, że ma znaczenie.
    Ma znaczenie również styl w jakim owo dłuższe lub krótsze CV jest
    napisane.
    I kolejność podawania informacji.
    I wygląd.
    Bo jeżeli rekruter czytająct yakie CV, niezależnie od liczby stron, da
    sobie spokój w połowie pierwszej, bo CV jest nieczytelne, ma błedy
    ortograficzne, niewygodny font albo jest napisane bełkotliwie, to ile by
    stron nie miało, trafi do uniwersalnego segregatora kołowego.

    NAjwiększy hardkor który widziałem, to gościu po studiach, który
    przyniósł wydrukowane CV, dołożył zdjęcie i chciał, żeby je z tym zdjęciem
    zeskanować na krapowatym skanerze, potem taki skan z tym zdjęciem
    wydrukować i rozsyłać do pracodawców.
    Idea, że tam będzie mało widać i pracodawca to wywali zaraz jak zobaczy
    docierała do niego raczej ciężko.

    > Usjwo

    ja czyli jakub
    Revoke.