PracaGrupypl.praca.dyskusjeObjetosc CV a jego czytelnosc › Re: Objetosc CV a jego czytelnosc
    From: a...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Objetosc CV a jego czytelnosc
    Date: 5 Dec 2006 04:28:23 -0800

    Rafal M napisał(a):
    > Witam
    >
    > Skonczylem wlasnie pisac swoje nowe CV, zajelo mi ono dwie strony - z
    > tym ze uzywalem dosyc duzej czcionki "12", jak myslicie warto troche
    > pokombinowac i zmiescic sie z CV na jednej stronie?
    >

    > W przypadku drukowania CV zajmujacego dwie strony na jaki wariant
    > wybrac:
    > - 2 kartki
    > - jedna karta (druk dwustronny)?

    Skoro tyle wyszło to znaczy, że tyle zajmuja istotne informacje.
    Czcionki nie warto zmieniać, chyba, że masz podwójne odstępy
    pomiedzy wierszami, dodatkowe linie pomiędzy akapitami itd. Na jednej
    stronie zwyke mieszczą się absolwenci i ludzie z krótką historią
    zatrudnienia (jedna firma, jedno stanowisko, mało szkoleń itd.).
    Zostaw dwie strony, wydrukuj na dwóch kartkach, zepnij zszywaczem.

    Pozdrawia M.