PracaGrupypl.praca.dyskusjeOVB Allfinanz › Re: OVB Allfinanz
    From: "ZIL" <m...@s...eisp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: OVB Allfinanz
    Date: Thu, 28 Aug 2003 19:29:22 +0200

    > Witam. Mam pytanie czy ktos sie spotkal w sensie zawodowym z ta firma? Jak
    > klientami czy jest popyt na tego typu uslugi czy oni staraja sie sztucznie
    > napedzic koniunkture.

    Jakies 6-7 lat temu w malej miejscowosci (20tys) powstala taka firma -
    dokladnie OVB Allfinanz.
    Zalozona zostala - oczywiscie oddzial - przez niemca w spolce z
    polaczkiem -> domyslic sie mozna, ze niemiec zasponsorowal. Po co i na co
    powstala to nie wiem. Bylem jeszcze wtedy w tym wieku, ze nie interesowalem
    sie finansami etc. Wiem tylko, ze staly tam zawsze najlepsze jak na tamte
    czasy samochody, lacznie z Cadillac'iem, a wlasciciel byl dosyc dziwnym
    mlodym czlowiekiem.

    :]