PracaGrupypl.praca.dyskusje › OSTRZEZENIE

  • 1. Data: 2004-03-18 12:28:14
    Temat: OSTRZEZENIE
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    Ostrzegam Wszystkich przed firmą Tele - Plus z Poznania mającą swoje
    biuro na ul.28 Czerwca 1956r nr 117 oferującą bezprzewodowy dostęp do
    internetu, działającą również pod nazwą Kronos Sp z o.o.
    OGROMNA OSTROŻNOŚĆ ZALECANA

  • 2. Data: 2004-03-18 14:48:01
    Temat: Re: OSTRZEZENIE
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    <j...@o...pl> wrote in message news:c3c4kb$ajp$4@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    > biuro na ul.28 Czerwca 1956r nr 117 oferującą bezprzewodowy dostęp do
    > internetu, działającą również pod nazwą Kronos Sp z o.o.

    po pierwsze: halo, halo, nie ta grupa!
    po drugie: bez podania powodow to zwyczajny donos. W grupie do tego
    odpowiedniej moglbys swoje ostrzezenie czyms poprzec, hm? (jak Cie oszukali
    / nabrali / rozczarowali / wykorzystali / etc.)

    marek

  • 3. Data: 2004-03-18 15:45:23
    Od: "vorest" <v...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@b...gmina> napisał w wiadomości

> [...]
    oszukali
    > / nabrali / rozczarowali / wykorzystali / etc.)

    zgadzam sie z : "bez podania powodow to zwyczajny donos. ... moglbys swoje
    ostrzezenie czyms poprzec, hm? (jak Cie oszukali
    / nabrali / rozczarowali / wykorzystali / etc.)

    A co do odpowiedniej grupy to jezeli naprawde oszukuja itp. to kazda grupa
    jest dobra zeby przed takimi firmami ostrzegac....

  • 4. Data: 2004-03-18 16:05:43
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    Użytkownik marek napisał:

> [...]
    > odpowiedniej moglbys swoje ostrzezenie czyms poprzec, hm? (jak Cie oszukali
    > / nabrali / rozczarowali / wykorzystali / etc.)

    Oferują internet drogą radiową,( www.tele-plus.pl ) aby uniknąć opłaty
    instalacyjnej 850zł, proponuja abonament za rok z góry około 1000zł. Po
    wpłaceniu instalują w ciągu 7 dni. Ja i inni oszukani czekamy już 4
    mieiące, telefon nie działa, w biurze coraz to nowe osoby, poprzedni
    pracownicy nie otzrymali pensji i tak w kółko.

  • 5. Data: 2004-03-19 08:34:30
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
    > mieiące, telefon nie działa, w biurze coraz to nowe osoby, poprzedni
    > pracownicy nie otzrymali pensji i tak w kółko.

    a wiesz co to jest doniesienie do prokuratury o popelnieniu przestepstwa??

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie