PracaGrupypl.praca.dyskusje › CO JEST POTRZEBNE DO ZATRUDNIENIA HOSTESSY?

  • 1. Data: 2004-03-17 22:45:47
    Temat: CO JEST POTRZEBNE DO ZATRUDNIENIA HOSTESSY?
    Od: "BadKarma" <b...@i...pl>

    słyszałem coś o książeczce sanepidu. Proszę nie zamieszczać złośliwych
    postów

    Badkarma

  • 2. Data: 2004-03-18 08:11:44
    Temat: Re: CO JEST POTRZEBNE DO ZATRUDNIENIA HOSTESSY?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BadKarma" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > słyszałem coś o książeczce sanepidu. Proszę nie zamieszczać złośliwych
    > postów

    wybacz ale

    1. NIE KRZYCZ.........

    2. pytanie jest nieprecyzyjne
    bo niewiadomo komu co ma być potrzebne

    3. to nie jest kąśliwy post tylko rzeczowy

    Kąśliwe:

    dobrze jakbyś też miał aktualne badanie na AIDS i inne choroby weneryczne
    po co masz biedną dziewczynę zarazić

  • 3. Data: 2004-03-18 15:55:34
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl>

    Użytkownik "BadKarma" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > słyszałem coś o książeczce sanepidu. Proszę nie zamieszczać złośliwych
    > postów
    >
    > Badkarma

    Hipermarkety na ogół żądają książeczki sanepidowskiej wraz z potwierdzeniem
    od lekarza o braku przeciwskazań do wykonywania pracy, czasmi kurs bhp i
    ppoż. oraz minimum sanitarne. Z minimum sanitarnym sprawa jest taka, że od 1
    maja 2004r. nie będzie ono obligatoryjne (stąd spadek cen tego kursu), ale
    niektórzy mogą go chcieć.

  • 4. Data: 2004-03-19 09:03:19
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl>

    > słyszałem coś o książeczce sanepidu.
    Chodzi tu raczej o branżę spożywczą (czyli jak napisał ktoś już wcześniej,
    np. hipermarkety).
    Ale jeśli dziewczyna ma rozdawać ulotki sieci komórkowych, albo biura
    podróży, to nie trzeba żadnych książeczek.

    pozdrawiam,
    saper