PracaGrupypl.praca.oferowana › OGŁOSZENIODAWCO! przeczytaj zanim cos tu wyslesz...

  • 1. Data: 2003-04-29 15:04:50
    Temat: OGŁOSZENIODAWCO! przeczytaj zanim cos tu wyslesz...
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Zasady grupy i zamieszczania ofert na grupie opisane są na stronach:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Najwazniejsze (choć nie wszystkie!!!) z zasad to:
    - w __tytule__ TY-TU-LE (!!!) muszą być zawarte informacje o:
    * miejscu _pracy_ [miejscowość, jeżeli poza Polska to kraj, ew.
    coś w stylu ,,praca w domu'']
    * stanowisku pracy (lub informacja ekwiwalentna)
    - post nie może zawierać załączników, musi być wiadomością jednoczęściową
    w formacie plain/text.
    - nie można zbyt często powtarzać tych samych ogłoszeń - zasada działania
    newsów jest taka, że każdy, kto czyta grupę zobaczy Twoją ofertę
    czy to czyta newsy co 5 minut, czy co tydzień, czy nawet co 2 miesiące...
    - na grupę trafiają WYŁĄCZNIE oferty pracy - żadne odpowiedzi, dopiski
    itp. Tak więc jeśli oferta jest ważna 3 dni, należy tą informację od razu
    w niej zamieścić.
    - oferta pracy to informacja o poszukiwaniu pracownika.
    Jeśli szukasz pracy, to nie oferujesz _pracy_!!! Oferuje się coś, co się ma.
    Ty oferujesz czas, umiejętności, doświadczenie, kontakty - a pracy _szukasz_.
    Dla Ciebie jest zatem grupa pl.praca.szukana.
    - nie można podawać w polu From: adresów z nieistniejących serverów,
    bo nie dotrą one na grupę z przyczyn technicznych. Tak więc nie można
    zabezpieczać się przed spamem tak: k...@N...adres.
    Można natomiast tak: kontoNOSPAM@adres.

    Nietrudno zrozumieć dlaczego, na tej grupie najcenniejsze są oferty
    pracy etatowej. W natłoku ofert współpracy, zleceń i pracy za prowizje
    _atrakcyjny_ etat będzie lepiej widoczny, jeśli zaznaczysz to w tytule:
    Tytuł: ETAT / Miasto / Stanowisko. Piękny tytuł!

    Jeśli chcesz podnieść wiarygodność swojej oferty, podaj wiele danych
    na temat firmy którą reprezentujesz. Darmowy e-mail jako jedyny kontak
    nie budzi zaufania!!!

    Moderowanie wiadomości odbywa się mniej więcej codziennie. Po poludniu,
    bo poza moderowaniem pracuje też zarobkowo na pełnym etacie.
    Mniej lub bardziej sensowne posty są albo zamieszczane na grupie,
    albo ich autor dostaje jakąś odpowiedź odmowną. Do odpowiedzi brany jest
    adres z pola From: (adres nadawcy). Potrafię usunąć z niego słowo NOSPAM
    lub inne podobne, ale nie lubię szukać po całym poście adresu zwrotnego.

    Jeśli wysyłasz ofertę zgodną z FAQ (a więc i powyższymi zasadami),
    a nie pojawia się ona na grupie w ciągu kilku dni, choć inne oferty
    pojawiają się, to napisz do mnie o tym.
    Zdarzają się problemy z serverami news powodujące, że nadawca nie jest
    informowany o problemach z postem, a do mnie oferta nie dochodzi.
    Jeśli nie ma Twojej oferty, ale i nie pojawiaja sie żadne oferty, to pewnie
    problem mam ja/server news i nie ma co do mnie o tym pisać - raczej wiem
    o problemie :-), tylko pewnie nie jestem w stanie nic na niego poradzić.
    Na pewno staram się.

    Jeśli wysyłasz spam [wiele, wiele razy to samo - nie ważne, czy to poprawna
    oferta czy nie], oferty ,,zarobienia milionów w kilka dni przy pomocy
    magicznych metod'' [np. klikania w banerki] lub posty zupelnie nie zwiazane
    z tematyka grupy, to nie dostaniesz żadnej odpowiedzi!
    Podobnie jeśli wysyłasz bardzo dużo, bardzo podobnych ofert z kilku darmowych
    kont.
    Z reguły nie odpowiadam też na posty osób wzburzonych wyładowujących na mnie
    swoje frustracje (słuszne, czy nie - nie ma znaczenia).

    Grupy spokrewnione z pl.praca.oferowana to:
    pl.praca.dyskusje
    pl.praca.szukana

    pozdrawiam

    --
    Roman Kubik [moderator p.p.o.]
    r...@p...com.pl

    Działalność moderatora nie jest w żaden sposób związana z działalnością
    firmy HS Partner Pro-TEST SA posiadającej domenę protest.com.pl.