PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy debile szukają pracowników?

  • 1. Data: 2002-03-16 23:10:52
    Temat: Czy debile szukają pracowników?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    z praca.oferowana...

    ------->
    Oferujemy:
    wysokie prowizje, lecz potrzebujemy ludzi, którzy będą w stanie
    realizować
    obrót rzędu 10.000 PLN / miesięcznie
    ------->

    Bosko, jakby gość w zakresie usług internetowych generował 10 tysiaków
    miesięcznie, to by olał całego pracodawce i sam sobie biznes
    prowadził... Ja bym takiego chętnie zatrudnił, nawet za 5000... Skoro
    ma genrować 10, to niech ma nawet połowę...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-03-17 00:13:44
    Temat: Re: Czy debile szukają pracowników?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    To ja Ci powiem że mi na rozmowie na stanowisko Specjalisty ds. handlu
    mówili, że mam wygenerować
    100 000 !!!! I co Ty na to ?
    Nazwy firmy nie będe podawał, ale jest znaną z terenu Śląska !!

    Większość to idioci Ci pracodawcy, którzy myślą że ktoś będzie nabijał kasę
    dla nich, a sam będzie
    kit obgryzał !!!

  • 3. Data: 2002-03-17 00:43:01
    Od: "Gwidon" <g...@p...onet.pl>

    wygenerowac duzy obrot to nie jest problem, problemem jest wygenerowac zysk
    :-)

  • 4. Data: 2002-03-17 08:13:43
    Temat: Re: Czy debile szukaj? pracowników?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sun, 17 Mar 2002 01:43:01 +0100, "Gwidon"
    <g...@p...onet.pl> napisałbył:

    Odpowiadaj po ludzku, proooooszę...

    >wygenerowac duzy obrot to nie jest problem, problemem jest wygenerowac zysk
    >:-)

    Wiem, ale nie w usługach informatycznych... 10'000 miesięcznie, a nie
    bardzo jest co kupować, co spowodowało by taki obrót -> ma to być dość
    spory zysk...

  • 5. Data: 2002-03-17 16:49:54
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wygenerowac duzy obrot to nie jest problem, problemem jest wygenerowac
    zysk
    > :-)

    Zysk to pojecie czysto rachunkowo/ksiegowe, z punktu widzenia
    przedsiebiorstwa malo istotne :-)

    pozddrawiam
    rafal

  • 6. Data: 2002-03-17 22:07:46
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Zysk to pojecie czysto rachunkowo/ksiegowe, z punktu widzenia
    > przedsiebiorstwa malo istotne :-)

    to ciekawe czym sią kierują pracodawcy jak nie zyskiem wypracowanym przez
    pracownika, chyba nie sentymentem ani uczciwym podejściem do obowiązków
    przez pracownika... żyjemy w Polsce !!!

  • 7. Data: 2002-03-17 22:15:04
    Od: "Lesher" <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

    > to ciekawe czym sią kierują pracodawcy jak nie zyskiem wypracowanym przez
    > pracownika, chyba nie sentymentem ani uczciwym podejściem do obowiązków
    > przez pracownika... żyjemy w Polsce !!!

    Rafałowi chodziło (chyba) o to że liczy się wygenerowana gotówka, a nie
    zysk.
    Zysk jest tylko pojęciem z Ustawy o Rachunkowości. Możesz mieć wykazany zysk
    netto, a mimo to stracić płynność finansową.

    Pozdrowienia
    Lesher

  • 8. Data: 2002-03-17 23:20:25
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    zysk
    > netto, a mimo to stracić płynność finansową.

    A i owszem Lesher masz rację, tyle że zysk można w jakiś sposób ukryć, a od
    posiadania pięniędzy głowa już nie boli ...

  • 9. Data: 2002-03-18 14:19:43
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > zysk
    >
    > Zysk to pojecie czysto rachunkowo/ksiegowe, z punktu widzenia
    > przedsiebiorstwa malo istotne :-)
    >
    > pozddrawiam
    > rafal

    Nieprawda. Zysk powinien być podstawowym celem "normalnego"
    przedsiębiorstwa.
    Utrzymanie płynność finansowej jest środkiem do osiągnięcia zysku.
    I nawet Druckerowskie dywagacje, że podstawowym celem przedsiębiorstwa
    jest "tworzenie klienteli" nie wytrzymały próby czasu, i w sporze
    finansistów z marketing , z tego co mi wiadomo, grona skłaniają się przyznać
    pierwszeństwo zyskowi.
    pozdrawiam
    svobo

  • 10. Data: 2002-03-18 15:03:16