PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy kodeks pracy - umowa na czas okreslony.

  • 1. Data: 2004-01-09 19:30:17
    Temat: Nowy kodeks pracy - umowa na czas okreslony.
    Od: "Adam" <dyrooo[ zly adres ]@wp.pl>

    Witam,

    Jak wyczytałem w nowym kodeksie każda trzecia umowa o pracę z tym samym
    pracodawcą, skutkuje umową na czas nieokreślony. I w związku z tym mam
    pytanie. Czy umowy o pracę podpisane w roku 2003(dwie), ostatnia wygasa w
    marcu, są wiążące dla mojego pracodawcy?. I w związku z tym kolejna 3 musi
    być na czas nieokreślony.

    pozdr,
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-09 19:34:18
    Temat: Re: Nowy kodeks pracy - umowa na czas okreslony.
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > marcu, są wiążące dla mojego pracodawcy?. I w związku z tym kolejna 3 musi

    Wszystko to co wyczytałeś jest prawdą ale dopiero po 01.05.br jak wejdziemy do
    UE i będzie to dotyczyło umów zawartych po tym terminie.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-01-09 20:16:06
    Od: "Adam" <dyrooo[ zly adres ]@wp.pl>

    Myślałem, że data 01.05.2004 dotyczy jedynie zakazu aneksowania umów od tego
    terminu.