PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2003-11-29 06:02:14
    Temat: Re: Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Fri, 28 Nov 2003 21:58:40 +0100
    "Alicja" <a...@o...pl> wrote:

    > Prosz? mi wyt?umaczyae, czemu jest wymagane podanie formy pracy?

    zgaduje, ze to ogromne ulatwienie dla szukajacych pracy.
    ci, co chca etat a nie zlecenie, nie beda w ogole sie tym interesowac,
    co oszczedza czasu i im i pracodawcom.

    > W ?adnych og?oszeniach zwi?zanych z prac? tego nie wymagaj?, wi?c
    > czemu tu jest inaczej?
    > A je?li forma pracy zale?y od pracuj?cego i jego wydajno?ci?

    no to sie wtedy pisze, ze forma pracy zalezy od pracujacego i jego
    wydajnosci ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 12. Data: 2003-11-29 13:20:55
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031128220214.66b811da.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    "Alicja" <a...@o...pl> wrote:

    > ci, co chca etat a nie zlecenie, nie beda w ogole sie tym interesowac,
    > co oszczedza czasu i im i pracodawcom.

    Ale restrykcje duze - cenzura gorsza niz w takim Aaaby ....

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2003-11-29 16:19:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale restrykcje duze - cenzura gorsza niz w takim Aaaby ....

    O. Kogóż moje oczy widzą :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2003-11-30 00:12:54
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sat, 29 Nov 2003 14:20:55 +0100
    "Jacuo" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale restrykcje duze - cenzura gorsza niz w takim Aaaby ....

    niby tak.
    ale pomysl o tym od drugiej strony: ma to zalety.

    firmy-krzaki, ktore chca ludzi oszukac - automatycznie tutaj odpadaja.

  • 15. Data: 2003-11-30 11:11:06
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:20031129161254.02e7a74a.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    "Jacuo" <z...@p...onet.pl> wrote:

    >niby tak.
    >ale pomysl o tym od drugiej strony: ma to zalety.

    >firmy-krzaki, ktore chca ludzi oszukac - automatycznie tutaj odpadaja.

    Wiesz - przy okazji odpada wiele sensownych ofert.Bo im wiecej wymagan, tym
    wiecej pracodawcow sie zniecheca. A oni naprawde nie musza dawac tutaj tych
    ofert.

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2003-11-30 12:28:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiesz - przy okazji odpada wiele sensownych ofert.Bo im wiecej wymagan, tym

    Czy ja wiem. Z reguły po zwróceniu uwagi oferty są poprawiane. Oczywiście
    niektórym zabiera to chwilę, innym - kilka dni.
    Poza tym skoro jest to grupa moderowana, to musi mieć określone zasady
    moderowania.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2003-11-30 15:33:39
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

> [...]
    > niektórym zabiera to chwilę, innym - kilka dni.
    > Poza tym skoro jest to grupa moderowana, to musi mieć określone zasady

    Ja raczej bym to podsumowała tak:
    1. Jeśli jakaś firma chce oszukać to zrobi to tak czy owak i zasady grupy
    mają się tu nijak. Oszustowi nie przeszkadza napisać jedno a wymagać drugie.
    2. Fakt niektóre firmy odpadną. Szczególnie duże, które mają pewne zasady, w
    których istnieje tajemnica firmowa. Często sposób zatrudnienia i
    wynagradzania to element przewagi konkurencyjnej. W większości firm sposób
    wynagradzania i jego wysokość jak również formy rozliczania są objęte
    tajemnicą.
    3. Jak ktoś będzie chciał to wymyśli sformułowanie, do którego moderator się
    nie będzie mógł przyczepić, i które nie będzie jednoznacznie informowało o
    formie pracy.

    Mam nadzieję, że następnym krokiem nie będzie wymaganie podawania widełek
    wynagrodzenia:?)

    Alicja

  • 18. Data: 2003-11-30 16:33:09
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niektórym zabiera to chwilę, innym - kilka dni.
    > Poza tym skoro jest to grupa moderowana, to musi mieć określone zasady

    Mysle, ze jak ktos zaczal to zapewnie skonczy :-)
    Ale nastepnym razem znajdzie prostszy sposob ...

    --
    Jacek

  • 19. Data: 2003-11-30 16:38:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 30 Nov 2003 16:33:39 +0100, "Alicja" <a...@o...pl> wrote:

    >Mam nadzieję, że następnym krokiem nie będzie wymaganie podawania widełek
    >wynagrodzenia:?)
    A szkoda :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 20. Data: 2003-11-30 16:38:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Mysle, ze jak ktos zaczal to zapewnie skonczy :-)
    > Ale nastepnym razem znajdzie prostszy sposob ...

    Cóż. Nikt nie obiecywał, że Usenet będzie dla wszystkich, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko