PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 21. Data: 2003-11-30 22:38:35
    Temat: Re: Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3fca1cd9i6d1dn3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Cóż. Nikt nie obiecywał, że Usenet będzie dla wszystkich, prawda?

    1. Wydaje mi sie, ze usnet powinien byc dla ludzi, a nie odwrotnie
    2. Ta grupa jest specyficzna - tym co daja ogloszenia zalezy na tym znacznie
    mniej niz czytajacym - tak amamy rzeczywistosc.
    3. Celem moderowania bylo odrzucenie smieci, neiprzydatnych dla ludzi, a nie
    zmniejszanie liczby SENSOWNYCH ofert, ktore nie spelniaja jakis
    warunkow formalnych.

    --
    Jacek

  • 22. Data: 2003-11-30 22:45:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:

    > 1. Wydaje mi sie, ze usnet powinien byc dla ludzi, a nie odwrotnie

    Nie zrozumiałeś. Ja nie mówię, że ma być dla robotów albo maszyn. Ale żeby z
    niego korzystać trzeba posiąść pewną elementarną wiedzę.

    > 2. Ta grupa jest specyficzna - tym co daja ogloszenia zalezy na tym znacznie
    > mniej niz czytajacym - tak amamy rzeczywistosc.

    Czy ja wiem. Ogłoszeniodawcom zależy. Natomiast martwi mnie zrzucanie winy
    za własne błędy (ogłoszenia bez ładu i składu) na "złego moderatora".
    W ciągu ostatniego miesiąca kilkunastokrotnie posądzano mnie o różne rzeczy
    - faworyzowanie firm, faworyzowanie osób prywatnych, faworyzowanie branży
    XYZ itp.

    > 3. Celem moderowania bylo odrzucenie smieci, neiprzydatnych dla ludzi, a nie
    > zmniejszanie liczby SENSOWNYCH ofert, ktore nie spelniaja jakis
    > warunkow formalnych.

    Właśnie. Które nie spełniają warunków formalnych. Dlaczego Jacku nie
    dyskutowałeś nad FAQ? :)

    --
    Przemysław Maciuszko