PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż absolwencki

  • 1. Data: 2003-11-27 21:38:28
    Temat: staż absolwencki
    Od: "Krzysiek" <c...@w...pl>

    Witam,

    Jestem na stażu absolwenckim, który kończy się z końcem grudnia. Zostałem
    poinformowany, że staż zostanie wcześniej zerwany i podpisana będzie ze mną
    umowa jeszcze przed ukończeniem stażu. Powinienem się cieszyć, lecz...
    Znając życie gdzieś musi być jakiś haczyk. Podejrzewam, że od nowego roku
    mając zacząć obowiązywać nowe przepisy odnośnie stażu abolwenckiego i/lub
    jakieś zmiany w kodeksie pracy?? Może się mylę albo to nadmiar
    podejrzliwości, jednak.... Dlatego proszę o ewentualne uwagi, informacje czy
    linki. Z góry dzięki.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek.

  • 2. Data: 2003-11-27 22:27:24
    Temat: Re: staż absolwencki
    Od: "Lynch" <e...@w...pl>

    Dobry jestes :D:D

  • 3. Data: 2003-11-28 08:07:27
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-27 22:38, Użytkownik Krzysiek napisał:
> [...]
    > mając zacząć obowiązywać nowe przepisy odnośnie stażu abolwenckiego i/lub
    > jakieś zmiany w kodeksie pracy?? Może się mylę albo to nadmiar

    Powinieneś podejrzewać haczyk gdyby zamiast na umowę dalej trzymano Cię
    na stażu, a tak się tylko ciesz.
    A swoją drogą wolisz być na stażu czy na umowę o pracę?

    --
    Pozdrawiam, Witiia

    (rodzaj męski ku ścisłości)