PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowa stronka ...

  • 1. Data: 2002-01-25 10:37:59
    Temat: Nowa stronka ...
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    Wydaje sie, ze nareszcie przebrnelismy przez pierwszy etap - rejestracja.
    Wkrotce stronka zostanie uaktualniona

    http://www.polonia-it.org

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 2. Data: 2002-01-26 17:55:17
    Temat: Re: Nowa stronka ...
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Gratulacje,
    teraz to juz z gorki :-))

    Thomas(tomek)
    Hamburg

    a2rcj8$qae$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-01-26 19:19:45
    Od: "remton" <r...@b...pl>

    reprezentować.,również czy ta grupa jest właściwa do odbioru ? :)))

  • 4. Data: 2002-01-28 09:08:12
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    "remton" <r...@b...pl> wrote in message news:a2uvgj$een$1@news.tpi.pl...
    > reprezentować.,również czy ta grupa jest właściwa do odbioru ? :)))

    Jak najbardziej. Dlaczego? Zapraszam do archiwum lub gougle.com.

    Pawelek

  • 5. Data: 2002-01-28 12:57:35
    Od: "glaca" <g...@w...pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Wydaje sie, ze nareszcie przebrnelismy przez pierwszy etap - rejestracja.

    Strona po prostu zajebista!!!
    Coz za idealne wywazenie formy i tresci ;PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    a tak na powaznie to od tego sa chyba inne grupy: pl.comp.www.nowe-strony
    czy cos w tym stylu
    no i moze najpierw zainwestuj troche w tresc ;)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-01-28 16:05:12
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam
    "glaca" <g...@w...pl> wrote in message news:a33hre$l04$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> napisał w wiadomości

    > Strona po prostu zajebista!!!
    > Coz za idealne wywazenie formy i tresci ;PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    I nastepny .........
    Czy to chociaz masz chlopaczku, o czym ta strona bedzie?
    Wydaje mi sie k!#@#$@#, ze jasno sprecyzowalem to co teraz laskawie
    raczyles ocenic.

    Pawelek

  • 7. Data: 2002-01-28 22:17:01
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    > Czy to chociaz masz chlopaczku, o czym ta strona bedzie?
    > Wydaje mi sie k!#@#$@#, ze jasno sprecyzowalem to co teraz laskawie
    > raczyles ocenic.
    >
    > Pawelek
    JA NIE WIEM O CZYM TA STRONA BEDZIE
    a strona tego w zaden sosob nie wyjasnia
    chwalenie sie ze zarejestrowales domenke to zaden powod do chwaly
    jak zrobisz cos sensownego to napisz, nie zawracaj glowy bzdetami
    pozdro
    --
    robert r

  • 8. Data: 2002-01-29 11:27:03
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rr" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > JA NIE WIEM O CZYM TA STRONA BEDZIE

    Jest to z pewnoscia jedna z wielu dziedzin, o ktorych nie masz pojecia - nie
    musisz tego glosno wykrzykiwac. Proponuje zerknac na pare postow wstecz,
    poczytaj o tej inicjatywie, a potem wroc i przepros.
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 9. Data: 2002-03-12 22:25:11
    Od: "Beny" <b...@a...de>

    Czy kontrola legalno?ci oprogramowania ( czytaj. policja etc ) ma prawo do
    wgl?du w kody , biblioteki, dll'e , modu?y zahas?owane w accessie itd.
    napisanych na zlecenie dla firmy ?
    Oczywiscie przyjmujemy, ?e licencj? ma kompilatory, bazy danych posiadamy.