PracaGrupypl.praca.dyskusje › Maly zart na koniec tygodnia

  • 1. Data: 2002-01-25 10:39:51
    Temat: Maly zart na koniec tygodnia
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    Zapewne znacie stronki np. o koncu internetu.
    Oto maly kwiatek, ktory ostatnio znalazlem:

    http://www.microsoft.com&item=q...@h...no/ny
    heter/feb01/Q209354%20-%
    20HOWTO.htm

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 2. Data: 2002-01-25 15:46:04
    Temat: Re: Maly zart na koniec tygodnia
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    Zajeb...
    :)))))))))))

    Pzdr
    Limfo

  • 3. Data: 2002-01-25 16:51:34
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam
    "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> wrote in message
    > On Fri, 25 Jan 2002 11:39:51 +0100, "Pawelek"

    > Zajeb...
    > :)))))))))))

    A jak tak fizyczne odczucia? Ja patrzac na pierwszy raz, wyrznalem glowa
    w monitor ze smiechu ;-)))

    > Pzdr
    > Limfo

    Pozdarwiam
    Pawelek

  • 4. Data: 2002-01-25 21:30:36
    Od: kingram <k...@g...net>

    Pawelek wrote:

    > Witam
    > "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> wrote in message

    > A jak tak fizyczne odczucia? Ja patrzac na pierwszy raz, wyrznalem glowa
    > w monitor ze smiechu ;-)))
    ROTFL
    Naszczescie monitor mam za daleko...

    > Pozdarwiam
    > Pawelek

    Panowie a tak blizej ziemi - czytac URL-e potraficie?
    Tzn. sam pomysl site-u jest smoczy - ale mogl byc po prostu zrobionty
    przez chlopakow z hardware.no...
    (Mialem na mysli podejrzenie o screen shot zhakowanej stroby ;o)
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"