PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowa praca i wypowiedzenie na słowo honoru??

  • 1. Data: 2004-03-29 21:33:07
    Temat: Nowa praca i wypowiedzenie na słowo honoru??
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Witam..
    Dostałem propozycję pracy. W sumie nic tylko się cieszyć.. ale..
    ... czy wypowiedzenie w starej pracy złożyć "na piękne oczy"?
    Tzn z nowej pracy dostałem taki papier, że proponują mi pracę na
    siakim i owakim stanowisku, na takich i owakich warunkach..tylko
    czy w razie jakby się rozmyślili to czy mi to coś da?
    Czy może powinienem się domagać umowy?

    W sumie to nie mam się chyba znowu czego obawiać, choć z drugiej strony
    parę ciekawych przypadków też ostatnio miało miejsce...

    neco

  • 2. Data: 2004-03-30 11:29:56
    Temat: Re: Nowa praca i wypowiedzenie na słowo honoru??
    Od: "Anda" <a...@p...gazeta.pl>

    Neco,

    Czy ten papier to umowa przedwstępna podpisana przez Twojego przyszłego
    pracodawcę?
    Jeśli tak- to z tego co pamiętam z własnego przypadku -to można domagać się
    w sadze zadośćuczynienia jeśli twój przyszły pracodawca jednak się rozmyśli.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-04-04 10:17:38
    Od: jacek stelmaski <j...@a...pl>

    ten papier to list intencyjny, który określa od kiedy będziesz
    zatrudniony, na jakich warunka, i na jakim stanowisku, za określone
    pieniądze. Oczywiście w klauzuli można zastrzec że wprzypadku rozmyślenia
    się pracodawcy, można rządać odszkodowania chyba (3 pensje poprzedniego
    pracodawcy).

    Jak nowy pracodawca coś takiego podpisze to spokojna głowa i powinieneś
    się cieszyć nowym Wakatem.

    pozdrawiam
    JS