PracaGrupypl.praca.dyskusje › ale za to w sobote... [wypowiedzenie]

  • 1. Data: 2004-03-29 21:53:46
    Temat: ale za to w sobote... [wypowiedzenie]
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    KP powiada:

    § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim
    dniu miesiąca.

    (wypowiedzenie 2 tygodnie)

    Tzn. w sobotę WŁĄCZNIE? A czy w takim razie jeżeli mój pracodawca,
    "pozwala" mi przyjść do pracy w rzeczoną, ostatnią sobotę, na godz. 21 w
    celu zrobienia "nocki" to mam przyjsc na 21 i wyjść o 24? ;-)
    Czy wogóle mogę powiedzieć, że jak chce to mogę przyjść na rano, ale
    nocka juz się nie mieści w okresie wypowiedzenia?

  • 2. Data: 2004-03-30 23:01:20
    Temat: Re: ale za to w sobote... [wypowiedzenie]
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    neco; <c4a5ri$b7p$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    >
    > § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    > albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim

    A ostatniego dnia miesiąca też byś nie przyszedł?

    > A czy w takim razie jeżeli mój pracodawca,
    > "pozwala" mi przyjść do pracy w rzeczoną, ostatnią sobotę, na godz. 21 w
    > celu zrobienia "nocki" to mam przyjsc na 21 i wyjść o 24? ;-)

    Teoretycznie tak - akurat z tymi kilkoma godzinami wyboru specjalnego
    nie masz [no może "urlop na żądanie"/"zwolnienie lekarskie"] - co do
    reszty upewnij się, że pracodawca jest świadomy tego, że musi Ci
    zapłacić "oddzielnie" za pozostałe godziny, jeżeli jesteś zatrudniony w
    systemie płacy miesięcznej. Pomijam kwestię tego, czy dopuszczenie
    Ciebie do pracy po 24 nie oznacza przypadkiem "nowej umowy". ;)

    > Czy wogóle mogę powiedzieć, że jak chce to mogę przyjść na rano, ale
    > nocka juz się nie mieści w okresie wypowiedzenia?

    Pracodawca, do ostatniej minuty Twojego zatrudnienia, może Cię zwolnić z
    art. 52 - zgaduj dalej. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)