PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nord

  • 1. Data: 2005-04-22 07:15:54
    Temat: Nord
    Od: wild <w...@p...fm>

    Witam wszystkich,
    Czy ktoś spotkał się z firmą "Nord Napędy sp. z o.o." w Wieliczce? Może
    wiecie jak duża jest to firma i jakie ma podejście do pracowników...
    Problem polega na tym, że dostałem od nich maila z testowymi zadaniami
    do rozwiązania, które przypominają raczej pytania które się wysyła na
    grupy dyskusyjne a nie sprawdza wiedzę jakotaką. Żądają aby im napisać
    konkretne programy jak domniemam potrzebne im do pracy. Czy takie
    sprawdzanie wiedzy jest normalne podczas rekrutacji ? Jak im to napiszę
    to boję się że nie będzie co robić jak mnie przyjmą :) (jeśli to
    uczynią). Narazie zostałem poinformowany przez telefon że takie testy
    prześlą i grzecznie się spytali czy wyrażam zainteresowanie takim
    testem.... czyli pełna kultura...
    Nie wiem co o tym myśleć......
    Będe wdzięczny za jakieś informacje...