PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ksiazeczka ubezpieczeniowa - waznosc

  • 1. Data: 2005-04-22 06:48:03
    Temat: Ksiazeczka ubezpieczeniowa - waznosc
    Od: "Mister" <wojpie@wywal_to.poczta.onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie: wg obowiazujacego obecnie prawa co jaki okres nalezy "podbijac"
    waznosc ksiazeczki ubezpieczeniowej? Co miesiac? trzy miesiace ? a moze
    inaczej?

    Pozdrawiam
    WP

  • 2. Data: 2005-04-22 09:03:31
    Temat: Re: Ksiazeczka ubezpieczeniowa - waznosc
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Mister napisał(a):
> [...]
    > waznosc ksiazeczki ubezpieczeniowej? Co miesiac? trzy miesiace ? a moze

    Podobno co trzy, chociaż w mojej napisane jest, że co 6, no ale jeszcze
    nigdy jej nie używałem. Tak, byłem parę razy w swojej lokalnej
    NFZetowskiej przychodni.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-04-22 09:28:42
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Co 3 miesiace, choc pisze ze co 6.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 4. Data: 2005-04-22 10:07:19
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    > Co 3 miesiace, choc pisze ze co 6.

    A u mnie w pracy dwie koleżanki, które są w ciąży, przylatują co miesiąc z
    legitymacjami ubezpieczeniowymi do "podbicia", bo im nie honorują w
    przychodni... (druków RMUA też nie uznają.) Przecież to jest chore!

  • 5. Data: 2005-04-22 10:24:38
    Od: "Robert Frączek" <r...@p...onet.pl>

    Od daty podbicia do konca miesiaca + 1 miesiac.
    Czyli jak jest podbita 15 kwietnia to jest wazna do konca maja.

    Robert

  • 6. Data: 2005-04-22 11:06:18
    Od: "Mister" <wojpie@wywal_to.poczta.onet.pl>

    > Czyli jak jest podbita 15 kwietnia to jest wazna do konca maja.

    Czyli widzę że nie ma zasady.... Co kraj to obyczaj.

    WP

  • 7. Data: 2005-04-22 18:44:03
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Robert Frączek w news:d4ajbn$cno$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Czyli jak jest podbita 15 kwietnia to jest wazna do konca maja.

    Ja swojej nie podbiłem od... 1,5 roku. Oprócz problemów w przychodni mogą
    być jakieś inne? To znaczy czy jest mus podbijania jej regularnie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 8. Data: 2005-04-22 19:00:25
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    > Ja swojej nie podbiłem od... 1,5 roku. Oprócz problemów w przychodni mogą
    > być jakieś inne? To znaczy czy jest mus podbijania jej regularnie.

    Myślę, że regularne podbijanie książeczki nie jest przymusowe. Ja też nie
    podbijam regularnie swojej, a robię to wtedy, kiedy muszę pójść do lekarza,
    czyli mniej więcej raz na pół roku.

    Pozdrawiam!
    Dodi

  • 9. Data: 2005-04-22 21:06:50