PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorola w Krakowie

  • 1. Data: 2005-04-22 09:32:28
    Temat: Motorola w Krakowie
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    wiem, że wątek dotyczący Motorli pojawia się na grupie praktycznie co kilka
    dni, ale mam pytanie jak wygląda ostatni etap rekrutacji, mianowicie rozmowa
    z osobą z HR? Nie bardzo mam pojęcie o co mogą pytać, czy robią jakieś
    testy, w ogole nie wiem czego sie spodziewać. Jesli ktoś to przechodził i
    zechciałby sie podzielić wiadomościami byłbym ogromnie wdzięczny

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-04-22 09:37:38
    Temat: Re: Motorola w Krakowie
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Jesli ktos chcialby odpowiedziec na priva to bardzo prosze na s...@o...pl

    pozdrawiam,
    marcin

  • 3. Data: 2005-04-22 11:20:28
    Od: "PZ" <p...@p...fm>

    marcin wrote:
> [...]
    > pytać, czy robią jakieś testy, w ogole nie wiem czego sie spodziewać.
    > Jesli ktoś to przechodził i zechciałby sie podzielić wiadomościami

    A przeszedłeś już poprzednie etapy rekrutacji?
    Z tego co kojarzę to na spotkaniu na uczelni i w folderze informują, że do
    tego ostatniego etapu przechodzą tylko osoby pomyślnie zaliczające panel
    techniczny.

    Piotr