PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz... › Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    From: "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Date: Wed, 21 Aug 2002 15:54:23 +0000 (UTC)

    wally <w...@p...okay.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety - Axel D. ma racje - szczegolnie jesli poszukujesz pracy w trybie
    > natychmiastowym powinienes zaprzestac lizydupstwa i zaczac rzucac
    > konkretami. Tym bardziej, ze nic o Tobie nie wiadomo (strona nie dziala), a
    > takie informacje to moze o sobie napisac nawet moj 12-letni braciszek!

    [Moze macie i racje, ja bynajmniej wiem co moge zaoferowac i znam siebie,
    stronka z C.V. juz dziala wiec moze tam znajda sie konkrety?

    "jestem osoba niesamowicie uzdolniona" od zawsze mialem 10 x wiecej
    zainteresowan niz rowiesnicy, zawsze 3 x szybciej wszystko robilem i
    doglebnie poznawalem, nigdy ogolnie...

    "jestem calkowicie odporny na stres" tak moi drodzy, kilkuletnia praca nad
    wlasna psychika, psychologia i socjotechnika - bron umyslowa XXI wieku...

    "celem odniesienia sukcesu moralnego" bo tak to juz jest, jesli dokona sie
    czegos wielkiego, z czego rowniez inii moga sie cieszyc...

    "bedac przykladem pracownika doskonalego" jak do tej pory, bylem zawsze
    najlepszy, prawa reka kierownika i zawsze rozwiazywalem problemy nie do
    rozwiazania... ale coz, w koncu nigdy sie nie poddaje i zawsze staram sie w
    specyficzny sposob podejsc do danego np. problemu...

    Pozdrawiam, Marek]