PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazd do USA

  • 1. Data: 2002-12-20 19:13:49
    Temat: Wyjazd do USA
    Od: "Lukasz M" <b...@g...pl>

    Witam !

    Chcialem sie wybrac do USA z programu Work&Travel albo Alternative Work. Czy
    moglby ktos poidzielic sie ze mna swoimi doswiadczeniami ? Z jakich biur
    korztsraliscie. Jak to wygladalo po wyladowaniu w USA ? Czy to wszystko to
    tylko naciaganie studentow ?

    Bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc gdyz progra troszke kosztuje !

  • 2. Data: 2002-12-21 10:01:26
    Temat: Re: Wyjazd do USA
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Lukasz M! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc gdyz progra troszke kosztuje !

    Poszukaj w archiwum, bylo pare razy walkowane. A w skrocie: wiekszosc ludzi
    ktorzy wybrali sie rok temu zaplacilo kupe kasy za cos czego nie dostala
    (praca na miejscu, pomoc) i szukala czegos na wlasna reke. Niektorzy
    znalezli i im sie zwrocil wyjazd (a czasem nawet cos zarobili), ale duzo
    osob wrocilo zadluzonych po uszy.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-12-22 13:17:48
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    zobacz w GW - w wakacje było wiele na ten temat. Moze google.

    Ja byłem na Camp America (non-profit). Calkiem fajnie (mozliwosc
    doskonalenia angielskiego
    i poznania troszkę świata (i ludzi). Jak dobrze trafisz to spedzisz fajne
    wakacje...

    pzdr
    Habier

  • 4. Data: 2002-12-26 16:47:24
    Od: "Cross" <c...@p...onet.pl>

    Ja bylem na tegorocznym W&T i zarobilem bardzo duzo. W Polsce musialbym na
    to pracowac 2 lata. Nic dodac nic ujac. Oczywiscie wszystko zalezy gdzie i
    do jakiego pracodawcy sie trafi, ale przede wszystkim od wlasnej zaradnosci.

    Tomek