PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty w P&G › Nie bądź naiwny - otwórz oczy
  • Data: 2005-02-28 18:49:39
    Temat: Nie bądź naiwny - otwórz oczy
    Od: "bca" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie jestem pracownikiem P&G już od dłuższego czasu
    Skoro już nie pracujesz to znaczy, że jednak coś było nie tak.
    Nawet przy przeprowadzce dobra firma zaproponowała by coś.

    >Nie zdażyło mi się to i nie znam nikogo komu by nie zapłacili
    Nie znasz, bo takie firmy zwykle nie płacą ludziom już zwolnionym.
    Dyrekcja dba, by pracownicy nie dowiadywali się o tym, a jeśli już się
    dowiedzą, to po tak długim czasie by nikt już tego zwolnionego nie pamiętał.
    Przejdź się po korytarzu w sądzie pracy. Na wokandzie jest wiele znanych firm.
    P&G też kiedyś widziałam.

    >I widzisz, od razu myślisz o tym jak tu zrobić aby się nie narobić a mieć.
    >Podejście typowe dla przedstawicieli poprzedniej generacji.
    To nic złego, że chcę coś zrobić i nie narobić się, stąd się bierze postęp.
    Celem pracy jest produkt, a nie zmęczenie pracownika.

    >Firma to nie sekta - możesz odejść w każdym momencie.
    Plotki niosą, że jednak popierała kiedyś sektę (nie wiem czy prawdziwe, ale
    lepiej uważać).

    >Nie masz argumentów rzeczowych, więc warto się wyżalić, że mnie nie przyjęli i
    >odradzać innym.
    Że mnie nie przyjęli to jestem szczęśliwa. Znalazłam wtedy inną pracę, myślę,
    że jeśli chodzi o układy &#8211; podobną, ale z lepszym dojazdem.
    Nie odradzam - ze względu na trudną sytuację na rynku pracy &#8211; tylko z tego
    powodu nie odradzam. Po prostu uprzedzam, żeby się uczciwy człowiek po tej
    firmie niczego nie spodziewał. Nieuczciwy zwykle w takich warunkach znajdzie
    się szybko.

    >Poza tym pamiętaj ile płaci P&G w porównaniu choćby z Accenture czy podobnymi
    >oraz jakie ma inne benefity.
    Myślę, że tak jak w innych takich firmach - płaci bardzo nierówno i
    niesprawiedliwie, jedni mają duże pensje i knują jak psuć robotę i wyzyskać
    pozostałych, a inni pracują jak woły i dostają grosze &#8211; to norma na naszym
    rynku pracy.
    Benefity to najprostszy sposób okradania pracownika. Ciekawe ile i jakich
    benefitów inni wzięli na Ciebie (na twoje nazwisko)? Prawdopodobnie nigdy się o
    tym nie dowiesz.