PracaGrupypl.praca.dyskusje › Naprawa bazy Płatnika

  • 11. Data: 2005-04-21 14:43:42
    Temat: Re: Naprawa bazy Płatnika
    Od: iupi <j...@g...pl>

    Czuje, ze jestes "magikiem" co "naprawi" zmienione haslo za 250 zl.

  • 12. Data: 2005-04-21 16:46:32
    Od: "martels" <m...@p...fm>

    Nie za bardzo rozumiem??
    Jezeli jestes facetem ktory wezmie sie za naprwe rozwalonej (pomieszanej)
    bazy danych, zwierajacej informacje finansowe dot. ludzi (ktore moga okazac
    sie niezbedne za 10 lat ;-) i wezmie za to odpowiedzialnosc to czapke z glow
    zdejmuje i zycze powodzenia.

    A jezeli chodzi ci o to ze wyrobienie klucza i nauke obslugi nagrywarki ktos
    moze wziasc 250 zl to tez gratulacje. ty pewnie jestes magikiem ktory
    sprzeda komputer, popstryka nero a potaem powiem ze przeciez to proste,
    niech sobie Pani nagrywa. I w rzie czego znow uzytkownik bedzie bez backupu.
    Na codzien mam do czynienia z taka bezmyslnoscia ludzi sprzedajacyh
    komputery "na kilogramy". I musze tlumaczyc czemo moja oferta jest drozsza.
    Ale na szczescie tylko do pierwszego razu. potem zaczynaja rozumiec ...

    pozdrawiam
    martels

    Czyz nie?