PracaGrupypl.praca.dyskusje › zbiory

  • 1. Data: 2005-04-19 13:32:51
    Temat: zbiory
    Od: "pierzak" <w...@p...onet.pl>

    witam

    poszukuje informacji na temat pracy przy zbiorach np. winogron we Francji ale
    mogą być to także jagody w Szwecji albo jakiekolwiek informacje na temat tego
    typu pracy zatrudnienia w Europie. wiem że w Polsce są już rolnicze biura
    zajmujące się pośrednictwem w załatwiania tego typu pracy ale ciężko jest
    znaleźć ich strony w internecie a to co mi się udało to np. oferta pracy w
    Holandii z tym że jest jeden wymóg: podwójne, polsko-niemieckie obywatelstwo:)

    POZDRAWIAM SERDECZNIE
    Tomasz Pietrzak
    w...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-04-21 13:59:57
    Temat: Re: zbiory
    Od: Krzysztof Szm <k...@e...strefa.pl>

    Użytkownik pierzak napisał:
> [...]
    > Holandii z tym że jest jeden wymóg: podwójne, polsko-niemieckie obywatelstwo:)

    zapytaj na forum polonijnym http://www.forumpolonijne.go.pl

    pozdrawiam;
    Krzysztof Szmandra