PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej › Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2008-06-21 07:17:21
    Temat: Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, wiem, temat się przewijał już setki razy, ale to, co usłyszałem ostatnio
    na rozmowie w jednej z firm ubezpieczeniowych, rozwaliło mnie.
    Drugi etap, rozmowa z przyszłym przełożonym. Pytanie "Czy często robi pan sobie
    przerwy na papierosa". Nie wiem, co miał na myśli, ale stwierdziłem po prostu,
    że nie palę.