PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2008-06-24 05:51:59
    Temat: Re: Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Robert Urbaniak <u...@u...home> szukaj wiadomości tego autora

    W porze nader osobliwej, bo 2008-06-21 11:57, zjawił(a) się u mnie
    z/svc, z miejsca zarzucając mnie takimi oto pretensjami:

    > Pytanie zasadnicze. Jak ktoś pali co pół godziny i wychodzi na fajkę
    > na 10 minut to sam sobie policz ile czasu jest tracone. A w tym czasie
    > inni (niepalący) robią...

    Z autopsji - niepalący wychodzą w tym czasie na trwającą tyle samo przerwę.
    Robert Urbaniak****
    http://www.koteria.com http://www.last.fm/user/uerbe gg://4515266
    teraz: Sound off